Gå til innhold

Demo av Penumbra: Overture (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var virkelig en positiv overraskelse. Hadde aldri hørt om dette spillet før i dag. Ble ferdig med den korte demoen nå nettopp. Spillet oser av mørk/skummel atmotsfære og holdt meget høy kvalitet. Dette skal kjøpes online når det kommer den 30.mars :D

Lenke til kommentar

vel har testa demoen nå, og jeg må si at dette er skummelt. seriøst skummelt.

 

må få skaffa meg fullversjonen når den kommer, så får vi se om jeg har baller til å fullføre det... :scared:

 

demoen er litt for kort til at jeg kan si noe solid om spillet, men førsteinntrykket er at det er mer skummelt enn condemned, som igjen var en del skummlere enn fear, som jeg synes var passe uhyggelig...

 

håper det får flere til å teste dette, for det må prøves folkens

Lenke til kommentar

Er også på alle måter positivt skremt av P:O. Dette er ikke "spektakulært skummelt" (D3, F.E.A.R) men genuint, lavtempo skremmenede av typen CoC DoE (Dørsekvensen på hotellet :scared::eek: ) med få våpen tilgjengelig og stort fokus på sniking.

 

Slikt jeg må skru av lyden på for å greie å spille....

 

 

Spørsmål om slutten på demoen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Noen som har greid å komme forbi den rabiesbefengte bikkjevesenet eller er dette slutten på demo'n? Har prøvd å ta livet av den med hammer, stein og liten tønne men ingenting nytter. Har ikke greid å snike meg forbi enda...
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...