Gå til innhold

Kulturo: Sjekk hva som kommer på kino


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlig :) Dette får jeg virkelig nytte av. Er det muligheter for at det blir en liknende liste over dvd-utgivelser i fremtiden også?

7924608[/snapback]

I fremtiden ja, pr nå har vi rett og slett ikke rådata for det.

 

En RSS feed med disse listene hadde vært supert!

7924608[/snapback]

Skal notere meg det så skal du ikke se bort fra at det dukker opp etterhvert :)

Lenke til kommentar
Flotte greier, kan jo alltids vurdere å slutte av min egen tråd på forumet om dette her nå :)

 

Erfaringsmessig så skifter premieredatoene her i Norge veldig ofte. Så det gjelder å holde et øye og jevnlig sjekke at filmene ikke har endret dato

7939165[/snapback]

Correct. Og derfør bør man alltid ta tider som er langt fram i tid med et trailerlast salt.

Og jeg håper vi skal klare å følge dette opp greit. Premieredag sier jo heller ikke så mye om når akkurat "du" kan se filmen på din kino, særlig for de som bor litt mindre sentralt.

Lenke til kommentar

Har faktisk opplevd at filmer som er satt til premieredato fredag blir skjøvet flere måneder frem i tid dagen før. Det skjedde blant annet med Der Frie Wille. De sjonglerer noe voldsomt med filmer som ikke er "blockbuster" størrelse.

 

En film som Sin City 2 har jo ofte stått premieredato lenge før foreløpig lansering i USA er. Frem til nylig stod den på mars, selv om inspillingen ikke engang har startet. Nå står den på november og innspillingen har fortsatt ikke startet. Det skal et mirakel til for at den kommer så tidlig og strengt talt burde filmweb sette datoen som ubestemt.

 

Herlig :) Dette får jeg virkelig nytte av. Er det muligheter for at det blir en liknende liste over dvd-utgivelser i fremtiden også?

7924608[/snapback]

 

 

Du kan jo purre på trådstarter i denne tråden på forumet om det er mulig å oppdatere :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...