Gå til innhold

Demo av Silverfall (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, bortsett fra at i Arcanum var teknologi-treet fullstendig underlegent ift. Magitreet. Balansen var lik 0. "La oss drite i magi og lage en um..rifle. Som gir 10 ganger mindre damage og lavere treffsikkerhet enn en nuke-spell. jaaaa."

 

Men jeg spilte gjennom det, fordi atmosfæren var så herlig. Som magi-user.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Takk og pris for at gamer.no sin server er dritkjapp. Hvordan får de det til? Laster man ned noe lignende fra Fileplanet, må man gjerne vente i 20 minutter, og så få 20KB/s. Her ligger jeg på 500KB/s konstant!

 

Så en banner for dette spillet på gamespot her om dagen, men da kom jeg bare til en nedtelling til når demoen skulle slippes, så jeg glemte hele greia.

Banneret har selvsagt en dame med digre pupper på. Mao. bra spill.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Mao. som Arcanum. Der var magi fullstendig overlegent ift. teknologi. Med magi hadde man drøssevis av fete spells, men gikk man for teknologi istedetfor (kunne ikke gå begge veiene samtidig) fikk man lage noen slappe hagler eller muskets, og måtte i tillegg samle på en drøss med skrapjern som materialer. Healing potions funka heller ikke jo mere man gikk mot tekno.

 

Spillet vi snakker om, heter forresten Arcanum: Of Steam and Magic Obscura og kom ut for en del år siden. Ligna på Fallout 2 grafikkmessig, og hadde et herlig viktoriansk soundtrack. Sånn, for de som lurer på det.

 

Edit: Ble litt bekymret når jeg så Monte Cristo-logoen i installeren. De er viden kjent for å ha gitt ut utallige sjelløse Tycoon management-spill.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Uff, jeg ble skuffet over dette spillet. Er jo bare en klikkefest ala Diablo, med ikke særlig pen grafikk. Venstre musknapp får virkelig gjennomgå. Og synsvinkelen er helt syk når man har zoomet helt ut, ser jo knapt monstre som spretter opp 2 meter foran deg pga det teite kameraet sin vinkel..nei nei nei. Satt hele tiden og tenkte "hvis jeg bare kunne vippe kameraet 10 grader oppover!!" Og zoomer jeg inn må jeg stirre på den platte lav-polygon figuren min (celshade-grafikk my ass)

 

Hvor mange andre spill har brukt skillsmekanikken der siden Diablo 1? Får ett skillpoint for hver level, velge om man skal booste en skill man har eller plukke en ny. Velge mellom magi eller sverdskills. Boooring.

 

Men oj! En dverg som sier han liker teknologi bedre enn magi gir deg en quest om å finne umm..kista hans! I sumpen. Med skotsk aksent! Så orginalllt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Serverene til gamer er utrolig raske, men jeg må jo sitte barnevakt på downloaden!! Her detter den ut etter noen få minutter om gangen. Takk gud for opera med resume-muligheten!

7849691[/snapback]

Takk for skryt om farten! :-)

 

Men det skal ikke være nødvendig å sitte barnevakt. Jeg har aldri opplevd dette selv, og heller ikke fått tilbakemelding fra andre om problemet tidligere. Noen som har opplevd det samme som mort2k den siste tiden?

Lenke til kommentar
Men det skal ikke være nødvendig å sitte barnevakt. Jeg har aldri opplevd dette selv, og heller ikke fått tilbakemelding fra andre om problemet tidligere. Noen som har opplevd det samme som mort2k den siste tiden?

7850180[/snapback]

Har hatt samme problem, men det er løst etter bytte av router på hjemmebane. Tror ikke Gamer-serveren skal ha skylda for bruddene. På den annen side, man kan ikke være sikker på noen ting når det gjelder data.. ;)

Lenke til kommentar
Serverene til gamer er utrolig raske, men jeg må jo sitte barnevakt på downloaden!! Her detter den ut etter noen få minutter om gangen. Takk gud for opera med resume-muligheten!

 

skal testes snart

7849691[/snapback]

 

Sjekk ruteren eller modemets DCHP-lease time, og sett det så høyt som mulig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...