Gå til innhold

Superdeksel beskytter mobilen bedre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er overskriften og ingressen i artikkelen ulik den på forsiden av Amobil.no?

 

Håper flere mobilprodusenter vil ta i bruk dette. Spesielt på mobiltelefoner der du forventer kvalitet. For eksempel Nokia 8800 og lG KE850.

 

Men nå kan Vertu Ascent bli kjørt over av en bil og skrapes opp med bilnøkler uten at mobiltelefonen skal ta skade (du risikerer bare å ødelegge nøklene dine :p ), så det er vel på tide at verdens største mobilprodusent greier å gjøre det samme. Nå er jo Vertu et datterselvskap av Nokia, men alikevel, på tide at det kommer. For Vertu kan man ikke akkurat beskylde for å ligge langt fremme i teknologien ellers :p

Lenke til kommentar
Hvorfor er overskriften og ingressen i artikkelen ulik den på forsiden av Amobil.no?

 

Hver gang vi publiserer en artikkel opprettes det automatisk en forumtråd, der tittel og første innlegg henter tekst fra artikkelen. Hvis vi i etterkant forandrer overskrift/ingress (noe vi ofte gjør like etter publisering) på artikkelen, blir ikke dette registrert i forumet. :)

Lenke til kommentar

ja så synd art nokia's telefoner er så skrøpelige, da (vare i ett år WTF?!). min P900 har gått mang en gang i gulvet uten ett knyss. funker like fint etterpå. OK, da et bitteliten skramme...og den telefonen på bildet, er den havna i grenflisern? det der er i allefall ikke ett sammenstøt med gulvet! :!:

Lenke til kommentar
"Et deksel laget av Nokias nye materiale skal brytes ned over tid"

 

Hvor lang tid er det egentlig snakk om? Eller går dekselet i oppløsning etter noen få år?

7825820[/snapback]

Planen er nok å få det til å gå opp i røyk på dagen når garantien går ut. :p De blir nødt til å lage spesialversjoner for land som Norge, særlig hvis reklamasjon på mobil blir domfestet til 5 år.

Lenke til kommentar
Nokia skal lage mobildeksler som beskytter mobilen din langt bedre enn i dag.

Kan dette være første konsekvens av at mobilprodusentene tar 5 års reklamasjonsrett seriøst? :dribble::w00t:

 

Kanskje slipper du opplevelser som dette med Nokias nye deksler?

Eksempelbildet viser jo en telefon man har vært grovt uaktsom med. F.eks kjørt over med bil. Det forventer jeg aldri at selv en forsterket framtidstelefon skal tåle.

Lenke til kommentar

Det var noen som lagde ett deksel med en beskyttelse stålramme en gang i tiden... det endte med at telefonen gikk sund mye fortere enn de andre..

Men til saken...

Jeg har mista telefonen min en gang i bakken etter jeg kjøpte den (for ett år siden)

det er jo bare å drite i å holde på å kaste den rundt så går den ikke sund :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...