Gå til innhold

Test: N73 Music Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitat fra testen:

"I N73 ligger alle funksjonstastene i musikkspilleren på en liste på skjermen. For å skifte sang eller trykke på pause må du dermed bevege markøren til den respektive knappen."

 

 

-Dette er ikke riktig da...

Du kan skifte spor med 4- og 6-tasten på "vanlig" N73.

Stopp lå også på en talltast, men husker ikke hvilken (0?).

Endret av N73_user
Lenke til kommentar
"I N73 ligger alle funksjonstastene i musikkspilleren på en liste på skjermen. For å skifte sang eller trykke på pause må du dermed bevege markøren til den respektive knappen."

 

 

-Dette er ikke riktig da...

Du kan skifte spor med 4- og 6-tasten på "vanlig" N73.

Stopp lå også på en talltast, men husker ikke hvilken (0?).

7530794[/snapback]

 

Stemmer bra det.

Du bruker 5 for å spille av / pause, 4 og 6 for framover / bakover. Holder du inne disse spoler du i tilsvarende retning.

Holder du inne medie-knappen starter du også musikkspilleren.

 

Eneste virkelig store med ME i forhold til N73 er bare at musikkspilleren har "Stereo Widening" samt "Loudness" og selvsagt et litt penere GUI.

Du har ellers "visualization" samt 2 nye themes.

Rent hardware-messig så er det ingen forskjeller.

 

På denne siden finnes screenshots av hvordan N73 ME ser ut:

hxxp://forums.hardwarezone.com/showpost.php?p=21137246&postcount=1696

 

Medie-knappen som du har på vanlig N73 er forandret, dvs. du har ikke lenger snarveiene som du kan konfigurere.

 

I ME vil radioen starte dersom du holder inne denne mens et lett trykk vil føre deg til musikkspilleren.

Denne starter for så vidt opp automatisk når du starter telefonen.

 

Det er mulighet for å slå av spilleren ved å gå inn på.

"Now Playing" - "Equalizer" - "Exit".

Endret av wampyre
Lenke til kommentar
Irriterende at Nokia har lagt seg på en linje der de i stedet for å gi oppdateringer til de som har kjøpt telefon, selger oppdateringen som en NY telefon! Syns dette er på kanten jeg ass! :nei:

7533318[/snapback]

Velkommen til bruk-og-kast-samfunnet. Her skal det ikke fikses på noe som helst uansett om det bare er et par måneder gammelt. Da skal det heller kastes og kjøpes nytt. Kjøper du PC med Celeron M nå så ler produsentene bak ryggen din og tenker "sucker", mens Microsoft mener du MÅ kjøpe Vista 64bit i januar 2007 og dermed kan du bare kaste den gamle 32bit PCen. Går en blinklyspære på bilen så vil helst ikke verkstedene fikse det. De vil heller at du kjøper ny støtfanger med integrerte lys. Hva blir det neste? At man må kjøpe ny bil når en lyspære går?

Lenke til kommentar
Fin test :)

 

Hva med et eget avsnitt hvor dere entenn forklarer hvordan man selv kan oppgradere til N73ME, evt. linker til forumtråd som forklarer det? Regner med at det vil være nyttig for en rekke av leserne...

7534923[/snapback]

 

Du har jo første posten på den tråden, men jeg legger ut det innlegget jeg skrev jeg.

 

Oppgradere N73 til ME og IE

 

PS. Jo, testen var fin den. Men de som testet har nok ikke 'lekt nok med telefonen. :tease:

Lenke til kommentar
mp3 tlf... hva med å nevne hvor lenge man kan lytte på mp3 da? innbiller meg at den ikke er i nærheten av ipod nano f.eks!

 

Nei, jeg kommer ikke til å bytte ut mp3 spilleren med mobilen, ei heller kameraet!

7539176[/snapback]

 

Dette er vel et særdeles viktig poeng. Rart at ikke Amobil tar dette med i testen av en musikkmobil.

Lenke til kommentar

Syns egentlig testene hos Amobil begynner å bli vel personavhengige. Virker som om man er Nokiamann, så er blir alt fra Nokia omfavnet, og er man SEmann, så blir disse skrytt opp i skyene.

Amobil forandret profil da VG tok dem inn i varmen, men nå er de, etter min mening, på full fart mot gamle synder.

Lenke til kommentar
Irriterende at Nokia har lagt seg på en linje der de i stedet for å gi oppdateringer til de som har kjøpt telefon, selger oppdateringen som en NY telefon! Syns dette er på kanten jeg ass! :nei:

7533318[/snapback]

 

Newsflash. Oppgraderer du din N73 til nyeste firmwaren også. får du AKKURAT samme MP3 spiller.

 

EDIT: Dette bør forekomme i artikkelen også spør du meg

Endret av Gromit
Lenke til kommentar
Jeg skrev testen av denne. Jeg skrev også sniktitten av 6300.

 

Her er jeg Nokia-mann, og i 6300-sniktitten er jeg Nokia-hater ifølge forumtrådene. Så det trenger jeg en begrunnelse for å forstå :shrug:

7555417[/snapback]

Hei. Dette var en generell beskrivelse, og ikke myntet på deg personlig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...