Gå til innhold

Omtale av Warhammer: Mark of Chaos (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle vært flere raser. I alle spill fra warhammer-universene har de alt for få. I Dawn of War kommer de riktignok med nye raser gjennom expansioner. Men det virker som om de kommer med bare få om gangen for å tjene penger.

Mennesker og alver er allierte? De som vet litt om Warhammer vet at det ikke hender noe særlig ofte. Dverger hadde passet bedre til allierte for menneskene. (bedre venner)

Lenke til kommentar

etter å ha spillt demoen virker det som de har tatt mye fra de gamle warhammerspillene Dark Omen og Shadow of the Horned Rat. I alle disse tre spillene får du en hær, oppgraderer styrkene, de får experience, "lineært gameplay" osv osv.. Synets artikkelen burde nevnt disse spillene, siden de er mye mer i likhet med hverandre enn total war og spellforce. Ellers god artikkel.

Lenke til kommentar
etter å ha spillt demoen virker det som de har tatt mye fra de gamle warhammerspillene Dark Omen og Shadow of the Horned Rat. I alle disse tre spillene får du en hær, oppgraderer styrkene, de får experience, "lineært gameplay" osv osv.. Synets artikkelen burde nevnt disse spillene, siden de er mye mer i likhet med hverandre enn total war og spellforce. Ellers god artikkel.

7506516[/snapback]

Det må jeg si meg meget enig i. Jeg fikk utrolig lyst å spille dette spillet, med tanke på at Dark Omen er en av de beste og kanskje mest utfordrende spilleopplevelsene jeg har hatt.

 

Noen som har spilt begge og som kan sette de opp mot hverandre? Det jeg elsket i Dark Omen var ikke nødvendigvis gameplayet og kampene men historien og atmosfæren.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...