Gå til innhold

TEST: Qpad XT-R


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helvete er poenget med en dyr musematte du kunne kjøpt et hus og i tillegg brukt som et? Kjøp heller en tjukk gummimatte med stofftrekk på Expert eller noe.

7304140[/snapback]

 

Fordi 200-300,- ikke er dyrt for en ting du bruker i flere timer hver dag? Du skjønner det nok, den dagen du får musearm.

 

Det der er en Ratpad med annen logo. Ikke noe nytt.

Eh, på hvilket grunnlag kan du si det? De mattene er ganske forskjellige.

Lenke til kommentar
Fredericc: Er du bedre beskyttet mot musearm med denne musmatten enn med en gelpad-musematte fra Claes Ohlson til 50,-?

7305881[/snapback]

 

Absolutt. Musemattene med håndleddstøtte gir meg bare mer vondt i armen. En lav matte med mindre friksjon gjør bevegelsene lettere, og man trenger ikke anstrenge seg like mye med å flytte musen.

Lenke til kommentar
Fredericc: Er du bedre beskyttet mot musearm med denne musmatten enn med en gelpad-musematte fra Claes Ohlson til 50,-?

7305881[/snapback]

 

Absolutt. Musemattene med håndleddstøtte gir meg bare mer vondt i armen. En lav matte med mindre friksjon gjør bevegelsene lettere, og man trenger ikke anstrenge seg like mye med å flytte musen.

7306648[/snapback]

Vel, musmatten som er testet er ikke spesielt lav. Steelpad Qck gir god glid, koster en tredel og er halvparten så høy (2mm kontra 4mm)

Lenke til kommentar
Fredericc: Er du bedre beskyttet mot musearm med denne musmatten enn med en gelpad-musematte fra Claes Ohlson til 50,-?

7305881[/snapback]

 

Absolutt. Musemattene med håndleddstøtte gir meg bare mer vondt i armen. En lav matte med mindre friksjon gjør bevegelsene lettere, og man trenger ikke anstrenge seg like mye med å flytte musen.

7306648[/snapback]

Vel, musmatten som er testet er ikke spesielt lav. Steelpad Qck gir god glid, koster en tredel og er halvparten så høy (2mm kontra 4mm)

7306682[/snapback]

Da jeg selv sitter med matten, vil jeg faktisk si at den er veldig lav, særlig med de avrundede kantene. Den er utrolig behagelig å bruke. Corepad, som anbefales her, oppleves som MYE høyere, ikke bare fordi den er høyere, men fordi kantene ikke er avrundet.

 

Steelpad QcK har jeg her hjemme, og den har jeg gitt til far, da han ikke er så kresen. Den blir utrolig fort slitt, og det blir små "nupper" på den, som ødelegger mye av den ellers dårlige gliden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...