Gå til innhold

Støysvak kjøler med lys


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig konstruksjon. Se på speilbildet hvordan hver finne deler seg som grenene på et tre. Jeg tror det er en meget effektiv løsningmed tanke på varmeledningsevnen. Her tror jeg selve konstruksjonsmåten veier en god del opp for at det ikke er kobber de har brukt.

 

Tyngdepunktet ligger lavt, noe som er bra ved transport av PCen. Den er nok langt tryggere å frakte enn løsninger som har samme vekt og høyere tyngdepunkt.

 

Luftstrømmen rettes sånn at det blåser utover overflaten på hovedkortet. :thumbup:

Lenke til kommentar
1700 rpm, med 17db, jeg ser thermaltake fortsetter trenden med å grovt overdrive stillhetsgehalten til produktene sine, tipper 34 db er ganske nærme sannheten.

AtW

7110067[/snapback]

Det fungerer tydeligvis, så hvorfor endre systemet? :wallbash:

 

Det hadde vært relevant med en test av ytelsen, sammenliknet med Zalman Vf7700-cu eksempelvis. Den spinner vel litt raskere husker jeg ikke helt feil.

7110114[/snapback]

Eller heller sammenlignet den med en annen prosessorkjøler :)

(CNPS heter prosessorkjølerne mens grafikkortkjølerne heter VF)

Lenke til kommentar
1700 rpm, med 17db, jeg ser thermaltake fortsetter trenden med å grovt overdrive stillhetsgehalten til produktene sine, tipper 34 db er ganske nærme sannheten.

AtW

7110067[/snapback]

Det fungerer tydeligvis, så hvorfor endre systemet? :wallbash:

 

Det hadde vært relevant med en test av ytelsen, sammenliknet med Zalman Vf7700-cu eksempelvis. Den spinner vel litt raskere husker jeg ikke helt feil.

7110114[/snapback]

Eller heller sammenlignet den med en annen prosessorkjøler :)

(CNPS heter prosessorkjølerne mens grafikkortkjølerne heter VF)

7110273[/snapback]

Aha. My mistake. Tænkx for opplysningen.

Lenke til kommentar

Ruby Orb er jo nesten helt identisk med Thermaltake Blu Orb II kjøleren, så vidt jeg kan se, som jeg har. Kjøler greit, ligger på 45 grader, Amd X2 3800+ 2000MHz @ 2500MHz. Når det gjelder støynivået er det veldig lavt. Klarer ikke å skille ut støyen fra den fra resten av maskinen min, og jeg regner den som ganske stillegående.

 

Men dette er jo Blu Orb II, det kan jo hende det er forskjeller fra den og Ruby Orb, fordi om jeg tror forskjellen ligger bare i fargen, lyset, og minimal pris forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...