Gå til innhold

Ekstern harddisk på Xbox360?


hmz

Anbefalte innlegg

Vurderer å kanskje kjøpe meg en ekstern harddisk, der jeg legger over ting og tang som jeg da kan se på Xboxen min. Har jo USB tilgang fremme i Xboxen, og lurte da bare på om det går an å koble en ekstern harddisk rett inn? Om jeg legger over bilder, musikk o.l. så kan de vises helt uten problemer?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, skal prøve meg fram med en ekstern harddisk snart , så skal jeg finne ut av det!

7107583[/snapback]

 

 

Når du finner ut hvordan det funker osv, vil du være så snill å legge opp hvordan det gjøres o.l. slik at vi andre også får det til? :innocent:

Lenke til kommentar
Ok, skal prøve meg fram med en ekstern harddisk snart , så skal jeg finne ut av det!

7107583[/snapback]

 

 

Når du finner ut hvordan det funker osv, vil du være så snill å legge opp hvordan det gjøres o.l. slik at vi andre også får det til? :innocent:

7107650[/snapback]

 

JA, hmm , min harddisk var allerede formatert i Fat32 formatet. Så jeg har nå plugget den i Xboxen min , så nå har jeg 200gb ekstra, men kun til musikk å bilder.

Lenke til kommentar

Så da går det ikke an å se film o.l. på Xbox 360 enda? Bare musikk og bilder..?

 

Edit: Tviler nesten litt på at det er noen personer som har 2-300 GB med musikk og bilder da.. trist at det ikke går an å se filmer på 360'n :p men får da hååpe at det kommer - å det snart! :D

Endret av hmz
Lenke til kommentar
Så da går det ikke an å se film o.l. på Xbox 360 enda? Bare musikk og bilder..?

 

Edit: Tviler nesten litt på at det er noen personer som har 2-300 GB med musikk og bilder da.. trist at det ikke går an å se filmer på 360'n :p men får da hååpe at det kommer - å det snart! :D

7108338[/snapback]

 

divx/xvid fungerer, HD filmer også (30 GB version av ringenes herre er digg), men det streames fra pc. Fungerer fint det

Lenke til kommentar

På mange måter svarer det seg egentlig å heller kjøpe seg Media Center Edition istedenfor ekstern harddisk, spesielt mtp filmvisning. Eneste fordelen je ser med ekstern HD er jo at du får beholde filstrukteren på musikkfilene istedenfor den litt vanskelige/keitete måten via streaming...tar laaang tid å fylle inn all info i .mp3'ene om du skal få det som du vil:-)

Lenke til kommentar
Så da går det ikke an å se film o.l. på Xbox 360 enda? Bare musikk og bilder..?

 

Edit: Tviler nesten litt på at det er noen personer som har 2-300 GB med musikk og bilder da.. trist at det ikke går an å se filmer på 360'n :p men får da hååpe at det kommer - å det snart! :D

7108338[/snapback]

 

divx/xvid fungerer, HD filmer også (30 GB version av ringenes herre er digg), men det streames fra pc. Fungerer fint det

7108616[/snapback]

 

Divx xvid fungerer vel IKKE?! Transcoding for teh suck spør du meg.

 

Og enig med BioNor at musikkstrukturen til Media Center er litt crap. Likte det bedre på XBMC. XBMC på 360 please. give me now..

Lenke til kommentar
Så da går det ikke an å se film o.l. på Xbox 360 enda? Bare musikk og bilder..?

 

Edit: Tviler nesten litt på at det er noen personer som har 2-300 GB med musikk og bilder da.. trist at det ikke går an å se filmer på 360'n :p men får da hååpe at det kommer - å det snart! :D

7108338[/snapback]

 

divx/xvid fungerer, HD filmer også (30 GB version av ringenes herre er digg), men det streames fra pc. Fungerer fint det

7108616[/snapback]

 

Når du sier at det går an å streame fra pc, MÅ det være en Media Center Edition Pc eller lignende? Eller kan jeg som har Windows XP SP2 streame filmer osv over? Får bare til å streame musikk og bilder nå, men vil streame filmer :tease:

Lenke til kommentar
okei, da forstod jeg det rett :p

 

Edit: Windows Media Center - dyrt? Hva er det egentlig? Bare et program, eller noe større? :p Noen som gidder å forklare..?  :innocent:

7112207[/snapback]

Det er et operativsystem på linje med xp. Koster 1195,- på komplett.no

7112300[/snapback]

 

åja, okei :p takk for forklaring :)

 

Tviler på at jeg gidder å kjøpe det da - venter heller ei lita stund så får jeg se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...