Gå til innhold

Send SMS til 35 øre per stykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

One Call er sleipe folk ass. Simkortet er forhåndsprogrammert til din mobilsvar etter 20 sekunder. Og jeg har prøvd å fjerne det ved hjelp av telefoninnstillinger, men til ingen nytte. Tok kontakt med kundeservicen og de sa jeg skulle taste inn noe "koder". Tror dere det hjalp el.....?

Lenke til kommentar
One Call er sleipe folk ass. Simkortet er forhåndsprogrammert til din mobilsvar etter 20 sekunder. Og jeg har prøvd å fjerne det ved hjelp av telefoninnstillinger, men til ingen nytte. Tok kontakt med kundeservicen og de sa jeg skulle taste inn noe "koder". Tror dere det hjalp el.....?

6990277[/snapback]

Det følger sikkert netcom sine koder siden de har netcoms nett, prøv denne: ##002# og trykk send, virket ihvertfall hos meg, men jeg har netcom da.

Lenke til kommentar

Men tilbake til topic: ringeprisene er nå så lave at det ikke er mye å hente, sms-prisene derimot kan nok bli enda endel lavere før operatørene begynner å slite med fortjenesten. I f.eks Danmark ligger prisene stort sett fra 16-25 øre, Her i Norge ligger de fra 35-79 øre, veldig mye dyrere. Regner jo ikke med at det skal bli like billig som i Danmark grunnet infrastruktur, men endel billigere kan det nok bli.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...