Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kan en mann si "det rette"?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg syns det er vanskelig å si "det rette" av og til, til dama mi... spesielt når det gjelder utseende og kropp og sånt. se denne filmen, så skjønner dere sikkert hva jeg mener!

Så hva skal man si for ikke å drite seg ut? Gi meg tips!

 

Reklamelink = poff (Hilsen din vennlige moderator)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg syns det er vanskelig å si "det rette" av og til, til dama mi... spesielt når det gjelder utseende og kropp og sånt. se denne filmen, så skjønner dere sikkert hva jeg mener! *link fjernet av moderator*

Så hva skal man si for ikke å drite seg ut? Gi meg tips!

6963867[/snapback]

 

 

Jeg har ikke sett den filmen der, men jeg har dame og har tilbrakt såpass mye tid rundt kvinnekjønnet at jeg tror jeg vet hva dette gjelder.

 

Får du spørsmål som; "ser jeg feit ut i denne", "kan jeg gå sånn" eller "er jeg fin nå" så kan du aldri svare rett. Uansett hva du svarer så blir det feil, garantert! I alle fall hvis dama er i rette humøret så kan du forbanne deg på at uansett hva du svarer så blir det feil.

 

Når dama spør meg om jeg synes hun ser feit ut (det er ikke ofte, men av og til) så svarer jeg kjapt(med et stort glis selvsagt) "Jepp! Du ser kjempe feit ut", da forstår hun hvor dumt spørsmålet var i utgangspunktet.

 

"Kan jeg gå sånn?" - Svarer du: "Selvsagt", "Ja", "Jeg synes du er fin jeg" så kan du forbanne deg på at du får : "hærregud da, ser du ikke valkene?!?" slengt i fleisen.

 

Damer er ikke lette å forstå, noen ganger så er de ute etter et kompliment, men andre ganger så er de rett og slett ute etter en bekreftelse på at de ikke ser bra ut, som om de prøver å lure deg i ei felle hvor du skal drite deg ut å svare at hun ikke ser bra ut, slik at hun har noe å ta deg på senere.

 

Uansett så vil jeg si at en god plass å starte er å kikke henne dypt inn i øynene å si at du elsker henne som hun er. Uansett om hun ser sånn eller sånn ut. Hvis du plutselig ikke er glad i dama di for at hun får noen kilo for mye så er det ikke kjærlighet mann. Det mange jenter ikke forstår er at de fleste gutta liker at jentene har litt på kroppen.

 

Alt dette påvirkes selvsagt av alder også og smak og behag. Jeg liker i alle fall best jenter som har litt mer enn bare bein. Det skal være litt å ta i, det finnes selvsagt ei grense for hva som er pent også, men de aller fleste holder seg godt innenfor den grensa.

 

Du kan jo si til henne at a ser bra ut uten at a spør. Si at hun kommer nydusja og har sminka seg og greier, da kommer du langt med noe slikt: "Så fin du er", når hun har kommet litt nærmere, evnt. etter et kyss eller en klem, "Så godt det lukter av deg". Slike små godord i hverdagen kommer du veldig langt med. Det viktigste er at dama forstår at du setter pris på henne og at hun faktisk vet at du legger merke til at hun har fiffa seg opp. Det værste damer vet er å "pynte seg", for så å ikke få høre at de ser fine ut. Og har hun vært hos frisøren, så bør du: 1. legge merke til det, 2. si at hun ble fin.(var jeg ikke fin før da?!? er jo et aktuelt svar:))

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har vært heldig, eller er dette litt overdrevet? Jeg sier min ærlige mening, og det har aldri vært noe problem. En gang hadde min kjære på seg en topp som jeg syntes at ikke kledde henne spesielt godt, og jeg svarte ærlig da hun spurte. Hun mente det samme selv også. Ellers synes jeg de klærne hun bruker kler henne, og gir min ærlige mening om dette også.

Lenke til kommentar

Det finnes da ikke noe fasitsvar på dette, du kunne ha lest en bok med 1000 komplimenter og fremdeles drite på draget så det holder. Bli bedre kjent og vær forsiktig med komplimentene den første tiden, du kan jo selvfølgelig ikke helgardere deg da det vil virke avstøtende, men det er ingen her kan finne ut av dette for deg det må du gjøre selv.

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...