Gå til innhold

Blåtann-klokke fra Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

endelig, aner ikke hvor lenge jeg har ventet på en slik en :)

 

eneste som hadde vært en forbedring var å gjøre hele urskiven til en skjerm, slik at en kunne faktisk lest meldinga på den, eller kansje sett hva for låt som spilles (eller kan den gjøre sistnevnte siden den kan vise hvem som ringer?).

 

og jeg går som oftest med mobilen in en innerlomme i jakka eller lignende, og da vil jeg påstå det er kjappere å skyve ermet tilbake og sjekke en det er å finne fram mobilen.

 

og i kombo med ett AD2P hodesett så har en full frihet så lenge mobilen er innenfor x distanse :D

Lenke til kommentar

blåtannen trekker nok litt strøm ja, men så lenge det ikke krever en "seriell" forbindelse så vi den nok kunne holde ut en dag. men jeg frykter at en må lade den hver natt.

 

skjermen er av typen OLED, noe som betyr at når den ikke viser noe så bruker den heller ikke strøm.

 

forresten, noen som vet hvilke mobiler denne vil fungere sammen med?

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

altså, nå tenkte jeg på spesifikk hvilke modeller innen SE som dette vil fungere sammen med.

 

jeg sitter å venter på å kjøpe meg Z710 for tiden (selv om den ser ut til å ha falt totalt av radaren) og det hadde vært hyggelig å vite at denne klokka vil fungere prikkfritt sammen med den telefonen.

 

at den ikke vil fungere sammen med alle bluetooth-utstyrte mobiler er jeg ikke overrasket over siden jeg tror ikke det finnes noen BT standard for visning av innkommende nummer (eventuelt navn håper jeg om nummeret er lagret på telefonen) og sms-varsling. i hvertfall ikke en som jeg er klar over...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kanskje litt sent å si ifra, men dere har surret litt med produktnavnet inne i artikkelen. Riktig navn er MBW-100, ikke MDB-100.

 

Hadde så vidt sett over denne, men så litt mer på den nå som M-R testet den. Trodde det var heldekkende OLED under det analoge, men var jo som nevnt i artikkelen bare en liten stripe.. Får håpe etterfølgerne blir bedre, men dette er en spennende start :)

Lenke til kommentar
Kanskje litt sent å si ifra, men dere har surret litt med produktnavnet inne i artikkelen. Riktig navn er MBW-100, ikke MDB-100.

 

Hadde så vidt sett over denne, men så litt mer på den nå som M-R testet den. Trodde det var heldekkende OLED under det analoge, men var jo som nevnt i artikkelen bare en liten stripe.. Får håpe etterfølgerne blir bedre, men dette er en spennende start :)

7048378[/snapback]

 

M-R? Hva/hvem? Link til test? Meg sikle etter den :dribble:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...