Gå til innhold

Omtale av Just Cause (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greitnok det har noe som er negativt men for all del ikke glemme at dette spillet representerer en revolusjon. Altså du kan ikke gjøre noe annet enn å gape av begeistring når du jumper fra et fly 1000m opp i skyene og du daler nedover med 100% interaktivitet . Hvilke spill har noensinne klart noe sånt ? Absolutt alt i dette spillet er interaktivt og det er det største omgivelsene noensinne i et spill. Greitnok det kunne vært bedre på noen fronter men spillet har SYYKT mye bra å by på. Dette spillet symboliserer next gen for min del. Dette her er så langt over noen andre spill har klart. GTA serien kan si seg dø pga Just Cause.

Lenke til kommentar
Greitnok det har noe som er negativt men for all del ikke glemme at dette spillet representerer en revolusjon. Altså du kan ikke gjøre noe annet enn å gape av begeistring når du jumper fra et fly 1000m opp i skyene og du daler nedover med 100% interaktivitet . Hvilke spill har noensinne klart noe sånt ? Absolutt alt i dette spillet er interaktivt og det er det største omgivelsene noensinne i et spill. Greitnok det kunne vært bedre på noen fronter men spillet har SYYKT mye bra å by på. Dette spillet symboliserer next gen for min del. Dette her er så langt over noen andre spill har klart. GTA serien kan si seg dø pga Just Cause.

6923580[/snapback]

Nå snakker du tull....igjen. Spillet er bra, veldig bra og veldig morro og har flott grafikk. Mens GTA er selve freestyle-spillkongen... Derfor så kan ikke disse to sammenlignes.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Nå snakker du tull....igjen.  Spillet er bra, veldig bra og veldig morro og har flott grafikk. Mens GTA er selve freestyle-spillkongen... Derfor så kan ikke disse to sammenlignes.

6923602[/snapback]

 

Hva? Hvordan kan du vite at ikke Just Cause kan slå GTA?

Du har jo ikke prøvd spillet foruten om en noe nedskalert grafikk...

 

Prøv, så fortell :)

6924847[/snapback]

Just Cause BANKER GTA på freestyle! I tillegg er det et spill med en fantastisk effektiv motor, så selv med mitt sugne 6600GT kan jeg se milevis(ja faktisk) med trær fra toppen av et fjell. Oblivion lagget så det holdt, og med samtidig mye dårligere view distance. Endret av Kris R
Lenke til kommentar
Greitnok det har noe som er negativt men for all del ikke glemme at dette spillet representerer en revolusjon. Altså du kan ikke gjøre noe annet enn å gape av begeistring når du jumper fra et fly 1000m opp i skyene og du daler nedover med 100% interaktivitet . Hvilke spill har noensinne klart noe sånt ? Absolutt alt i dette spillet er interaktivt og det er det største omgivelsene noensinne i et spill. Greitnok det kunne vært bedre på noen fronter men spillet har SYYKT mye bra å by på. Dette spillet symboliserer next gen for min del. Dette her er så langt over noen andre spill har klart. GTA serien kan si seg dø pga Just Cause.

6923580[/snapback]

Nå snakker du tull....igjen. Spillet er bra, veldig bra og veldig morro og har flott grafikk. Mens GTA er selve freestyle-spillkongen... Derfor så kan ikke disse to sammenlignes.

6923602[/snapback]

 

Eh da har du ikke prøvd Just Cause. GTA kan bare gå å legge seg når det kommer til frihet i spill. I Just Cause har du like stor frihet som i GTA men du har en 10x større verden, du kan dykke ned i sjøen, du kan fly opp i skyene , hoppe i fallskjerm, klatre i ting ...you name it . Just Cause har alt GTA mangler og mer til . Skulle jeg pirke på noe så burde de gjort det mindre arkade aktig. Men den store friheten og de kule gameplay mulighetene gjør opp for alle feilene i spillet.

 

Alle som jeg kjenner som har prøvd det er helt hekta, så at det får bare 6/10 syns jeg blir litt feil.

Lenke til kommentar

Har spilt rundt 5 timer på xbox 360 nå og jeg må si at jeg er storfornøyd. Grafikken er nydelig og friheten er enorm. Jeg ventet meg et kult spill, men dette ovegikk forventningene mine. Det er så sinnsykt kult å kjøre ATV gjennom skogen til flyplassen, grabbe er fly og fly høyet over de høyeste fjellene mens man ser øyene på rekke og rad. Værsystemet med tåke, skyer, regn os. er flittig brukt.

 

Just Cause er herved mitt favorittspill. Det eneste som trekker ned er at politiet kan bli litt irriterende etter en stund. Jeg fikk i hvertfall masse "belønninger" på xbox live etter å ha holdt i flere minutter på "highest wanted level"

 

Definitvt verdt en titt hvis du elsket GTA. :dribble:

Lenke til kommentar

håpløs omtale rett og slett.

 

utrolig bra gjort å gi saints row bedre karakter enn just cause.

 

itillegg er det stor forskjell på PC fra X360 i min mening. da kontrollene passer bedre til et pcspill. har du testet begge varianter? tviler

 

jeg vil gå sålangt å si at dette er den dårligste anmeldelsen dere har lagd noensinne

Endret av Bluesummers
Lenke til kommentar
utrolig bra gjort å gi saints row bedre karakter enn just cause.

6926502[/snapback]

Du har sikkert fått med deg at omtalene er skrevet av ulike forfattere? :)

 

itillegg er det stor forskjell på PC fra X360 i min mening.  da kontrollene passer bedre til et pcspill.  har du testet begge varianter? tviler

6926502[/snapback]

Hvis det står en PC-karakter under en omtale på Gamer.no, så betyr det at vi har testet PC-utgaven grundig. Så enkelt er det faktisk.

 

jeg vil gå sålangt å si at dette er den dårligste anmeldelsen dere har lagd noensinne

6926502[/snapback]

Du må gjerne fortelle oss litt mer om hva du syntes var dårlig, så blir det lettere å forholde seg til det.

Lenke til kommentar
utrolig bra gjort å gi saints row bedre karakter enn just cause.

6926502[/snapback]

Du har sikkert fått med deg at omtalene er skrevet av ulike forfattere? :)

 

itillegg er det stor forskjell på PC fra X360 i min mening.  da kontrollene passer bedre til et pcspill.  har du testet begge varianter? tviler

6926502[/snapback]

Hvis det står en PC-karakter under en omtale på Gamer.no, så betyr det at vi har testet PC-utgaven grundig. Så enkelt er det faktisk.

 

jeg vil gå sålangt å si at dette er den dårligste anmeldelsen dere har lagd noensinne

6926502[/snapback]

Du må gjerne fortelle oss litt mer om hva du syntes var dårlig, så blir det lettere å forholde seg til det.

6926909[/snapback]

 

 

hm :p

var nok full når jeg skrev det her gitt... men tror det jeg reagerte på var den lave poengsummen. dette er et mye bedre spill enn det en 6 tilsier.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg synes 6 av 10 er helt greit på dette spillet, hadde kanskje gitt 7 av 10 selv.

 

Spillet er moro en stund, når man leker seg og gjør sprøe ting. Og friheten er nydelig. Men feilene gjør at man blir lei etter forholdsvis kort tid (10-15 timer antar jeg de fleste kommer til å spille dette), dessuten er oppdragene og historien ganske håpløs.

 

Men til dere som mener det fortjener mer, jeg var enig med dere til å begynne med, men etter å ha spilt en god del mer så ble jeg dritt lei....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...