Gå til innhold

Nazister i det Hvite Hus (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg håper snart de kommer et spill der man kan wære tyskerene eller noe slikt. Ikke for å være nazi, men jeg tror de hadde vært litt gøy også :) Da tenker jeg slik at på d-day skulle du stå oppi en bunker med sniper eller noe å beskyttet. de går godt ann å endre på historien å slikt å!

6783358[/snapback]

 

Ja hva med et "kontroversielt" spill hvor man er med på å vinne krigen for Tyskland? Jeg synes det er på høy tid at utviklere slutter og være så feige på dette punktet :)

Lenke til kommentar
jeg håper snart de kommer et spill der man kan wære tyskerene eller noe slikt. Ikke for å være nazi, men jeg tror de hadde vært litt gøy også :) Da tenker jeg slik at på d-day skulle du stå oppi en bunker med sniper eller noe å beskyttet. de går godt ann å endre på historien å slikt å!

6783358[/snapback]

 

Ja hva med et "kontroversielt" spill hvor man er med på å vinne krigen for Tyskland? Jeg synes det er på høy tid at utviklere slutter og være så feige på dette punktet :)

6783389[/snapback]

 

Hvorfor må må man absolutt vinne? Stalingrad er en WW2-film sett fra tyskernes øyne. Knallsterk film, men tyskerne vinner da ikke der. Går da fint an å lage et WW2-spill hvor man får sett krigen fra en tysk soldat. Det finnes massevis av Vietnam-baserte spill, og USA vant ikke akkurat den krigen...

Lenke til kommentar
jeg håper snart de kommer et spill der man kan wære tyskerene eller noe slikt. Ikke for å være nazi, men jeg tror de hadde vært litt gøy også :) Da tenker jeg slik at på d-day skulle du stå oppi en bunker med sniper eller noe å beskyttet. de går godt ann å endre på historien å slikt å!

6783358[/snapback]

 

Ja hva med et "kontroversielt" spill hvor man er med på å vinne krigen for Tyskland? Jeg synes det er på høy tid at utviklere slutter og være så feige på dette punktet :)

6783389[/snapback]

 

Hvorfor må må man absolutt vinne? Stalingrad er en WW2-film sett fra tyskernes øyne. Knallsterk film, men tyskerne vinner da ikke der. Går da fint an å lage et WW2-spill hvor man får sett krigen fra en tysk soldat. Det finnes massevis av Vietnam-baserte spill, og USA vant ikke akkurat den krigen...

6783616[/snapback]

 

 

Jeg hadde synes det var mer orginalt hvis det endelig var aksemaktene som vant, og ikke bare teite og lite sannsynlige spill hvor en amerikaner alene masskrerer en bataljon elitesoldater fra SS, without catching a sweat :mad:

Lenke til kommentar

Kan si hva dere vil men dette er jo atter et typisk "Germans bad" spill. Tyskerne er slemme, vinner krigen. Tar hele Europa, og så kommer mister "Rambo" med gudenehvethva slags arsenal og tar ALLE tyskerne, redder dagen, får dama og rompa til Presidente på kjøpet.

 

Sorry, jeg er bare lei av slike spill som glorifiserer en del og stiller en anne del som bad. Da jeg leste at det var et "what if" spill, trodde jeg at vi endelig fikk et spill hvor du spilte fra tysk side.

 

Det er det jeg savner, et FPS som viser fra den tyske siden. Er møkka lei av historie som vises fra 1 side gang på gang på gang.

 

Tviler på at jeg blir å investere noe i dette, er ikke akkurat hoppende glad for dette akkurat.

Lenke til kommentar
jeg håper snart de kommer et spill der man kan wære tyskerene eller noe slikt. Ikke for å være nazi, men jeg tror de hadde vært litt gøy også :) Da tenker jeg slik at på d-day skulle du stå oppi en bunker med sniper eller noe å beskyttet. de går godt ann å endre på historien å slikt å!

6783358[/snapback]

 

Ja hva med et "kontroversielt" spill hvor man er med på å vinne krigen for Tyskland? Jeg synes det er på høy tid at utviklere slutter og være så feige på dette punktet :)

6783389[/snapback]

 

Hvorfor må må man absolutt vinne? Stalingrad er en WW2-film sett fra tyskernes øyne. Knallsterk film, men tyskerne vinner da ikke der. Går da fint an å lage et WW2-spill hvor man får sett krigen fra en tysk soldat. Det finnes massevis av Vietnam-baserte spill, og USA vant ikke akkurat den krigen...

6783616[/snapback]

 

 

Jeg hadde synes det var mer orginalt hvis det endelig var aksemaktene som vant, og ikke bare teite og lite sannsynlige spill hvor en amerikaner alene masskrerer en bataljon elitesoldater fra SS, without catching a sweat :mad:

6783754[/snapback]

 

Det går jo an å lage realistiske spill uten at tyskerne må vinne...

Lenke til kommentar

FPS messig kan jo dette bli litt OK da, og kanskje jeg blir likevell (til tross for mine antagelser for spillet) kanskje å prøve det (om ikke som en "demo" :roll: ).

 

Return to castle wolfenstein kunne blitt et bra spill, hadde det ikke innblandet det okulte i all skytinga. Der håper jeg de styrer unna med dette spillet, og forbeholder det til slemme SS soldater og tyske svigermødre (som er blitt sparket fra Gestapo grunnet sin grusomhet), og ikke blander inn skjelet tyskere med rocketlaunchers til hender og sverd til føtter.

Lenke til kommentar
FPS messig kan jo dette bli litt OK da, og kanskje jeg blir likevell (til tross for mine antagelser for spillet) kanskje å prøve det (om ikke som en "demo"  :roll: ).

 

Return to castle wolfenstein kunne blitt et bra spill, hadde det ikke innblandet det okulte i all skytinga. Der håper jeg de styrer unna med dette spillet, og forbeholder det til slemme SS soldater og tyske svigermødre (som er blitt sparket fra Gestapo grunnet sin grusomhet), og ikke blander inn skjelet tyskere med rocketlaunchers til hender og sverd til føtter.

6784734[/snapback]

 

I Call of Duty spillene blandet de ikke inn det okkulte så tviler egentlig på at de vill forandre så mye på "oppskriften".

Endret av Grabby
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...