Gå til innhold

Merom-bærbare får SLI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er vel stor varmeutvikling på topp kortene då... Og straumforbruket er vel høgt også... bateriet må klare å levere nok straum også... Har ein bærbar PC heime som har M 735 og 9700, og eg må nesten ha straum ledningen tilkopla under speling, ells så vil det begynne å hakke... på grunn av for lite straum...

Lenke til kommentar
det er vel stor varmeutvikling på topp kortene då... Og straumforbruket er vel høgt også... bateriet må klare å levere nok straum også... Har ein bærbar PC heime som har M 735 og 9700, og eg må nesten ha straum ledningen tilkopla under speling, ells så vil det begynne å hakke... på grunn av for lite straum...

6626988[/snapback]

Det er vell en ting vi alle vet

 

P.S

ehh...

Nynorsk :S

Lenke til kommentar
det er vel stor varmeutvikling på topp kortene då... Og straumforbruket er vel høgt også... bateriet må klare å levere nok straum også... Har ein bærbar PC heime som har M 735 og 9700, og eg må nesten ha straum ledningen tilkopla under speling, ells så vil det begynne å hakke... på grunn av for lite straum...

6626988[/snapback]

Det er vell en ting vi alle vet

 

P.S

ehh...

Nynorsk :S

6627016[/snapback]

 

 

Til informasjon så skrives vel med en l. Ikke to. På bokmål..

 

Cozmic

Lenke til kommentar

Ehhum. Hakkingen har aldeles ingen ting å gjøre med for lite strøm eller ikke; hadde batterispenningen falt så lavt ville hele maskinen slå seg av.

 

Men mange skjermkort er konfigurert for å klokke seg selv ned når de går på batteri. Sjekk driverinstillingene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...