Gå til innhold

Tilbakekaller hovedkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser på dette som positivt fra ABIT att dem går ut og kaller tilbake kortene. Dette er noe som kan skje med alle som produserer varer og att selskapet går ut med en tilbake kalling av ett produkt syntes jeg styrker tiliten til dem.

 

Har alltid hatt ABIT kort i mine egne pc'er og har enda ikke hatt noen problemer eller fått defekte kort.

Lenke til kommentar
Defekte kondensatorer?

6532664[/snapback]

Ja, det er en 4-6 år gammel historie. De stjal en uferdig oppskrift på en ny og lovende elektrolytt med gode egenskaper. Elektrolytten var dessverre ikke ferdigutviklet, noe som gjorde at den den tærte på kapselen og til slutt sprang lekk. Hovedkortene døde ofte etter bare et år eller to.

Lenke til kommentar
Defekte kondensatorer?

6532664[/snapback]

Ja, det er en 4-6 år gammel historie. De stjal en uferdig oppskrift på en ny og lovende elektrolytt med gode egenskaper. Elektrolytten var dessverre ikke ferdigutviklet, noe som gjorde at den den tærte på kapselen og til slutt sprang lekk. Hovedkortene døde ofte etter bare et år eller to.

6532789[/snapback]

Den uferdige formelen på katalytten utviklet hydrogen som gjorde at katalyttevæsken ble presset ut av kondensatoren.

Lenke til kommentar
Ser på dette som positivt fra ABIT att dem går ut og kaller tilbake kortene. Dette er noe som kan skje med alle som produserer varer og att selskapet går ut med en tilbake kalling av ett produkt syntes jeg styrker tiliten til dem.

 

Har alltid hatt ABIT kort i mine egne pc'er og har enda ikke hatt noen problemer eller fått defekte kort.

6532452[/snapback]

 

 

 

Abit IC7max3 tåler ihvertfall ikke ISDN kort, har fremdeles kortet men har bredbånd nå og aldri fått noe blåskjerm overhodet, tidligere med ISDN kort fikk jeg blåskjerm stadig.

Endret av Abits
Lenke til kommentar

kjipt dette, har likt abit veldig godt sia jeg begynnte å kjøpe delene selv rundt år 2000. og dette kortet her så egentlig veldig bra ut også, plus at det var en ganske rå design på det.

 

håper de klarer å komme seg opp av grøfta de har havna i og får markedsandeler igjen, jeg skal definitivt vurdere abit neste gang jeg kjøper hk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...