Gå til innhold

Tilbakekaller hovedkort


Anbefalte innlegg

Abit IC7max3 tåler ihvertfall ikke ISDN kort, har fremdeles kortet men har bredbånd nå og aldri fått noe blåskjerm overhodet, tidligere med ISDN kort fikk jeg blåskjerm stadig.

6534587[/snapback]

 

He, he, tror ikke at det har noe med IC7 Max 3 (har en del maskiner basert på dette selv og har aldri hatt problemer overhodet).

Har nok vært ISDN kortet ditt som har vært en smule korrupt, eller så har det vært dårlige drivere (og det er et velkjent problem bla. med ISDN kort).

 

Har generellt hatt gode erfaringer med Abit, men av en eller annen grunn har jeg i det siste brukt utstyr (HK etc.) fra Asus, som jeg også er veldig godt fornøyd med :-)

 

Arcade

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MInner om problemene med Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI, Socket -939,S-ATA,Dual-GbLAN,Firewire,PCI-Ex16 ...

 

At jeg måtte sende inn korte en gang, å få ny vifte, bare for så å ha det skje det samme med det (som jeg jo skjønte/visste at ville skje), for så å måtte vente en evighet på passive kjøleribber..

 

GAh!

 

Måtte bare få det ut av systemet igjen, blir helt mør i hode av å tenke på at leverandører kan makte å gjøre slike FEIL, og fortsatt få drive seriøst.

 

 

'Håper' de går konkurs i alle høla, og at de kanskej lærer noe.. (privat)

 

Og jeg beklager om jeg blander asus med abit eller hva alle disse leverandørene kaller seg for no rart.

 

:cry:

Endret av Gomp|
Lenke til kommentar

Jeg og en kompis kjøpte Abit BH7 for noen år siden. Begge fikk store problemer da en kjøleribbe plutselig falt av og ned på grafikk-kortene.

 

Ble mye styr da vi ville returnere produktene også.

 

INGEN av oss vil noensinne kjøpe et Abit produkt igjen EVER !

 

I etterkant har vi kjøpt MSI & Asus. Er meget fornøyd med det.

 

Merker jeg holder meg unna (pga. erfaringer som seriefeil/annet og produsentens evne til å rydde opp i etterkant):

- Abit

- Maxtor

- Dell

- Tele 2

 

 

M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...