Gå til innhold

Samsung med ny telefonserie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg som syns at denne uttynningen ikke er verdt det? Tynt er hyggelig det, men ikke når telefonen blir så lang og bred. Greit nok at man kan få større skjermer og større taster, men det er knapt nok lommevennlig, ihvertfall så lenge man snakker om olabukser... Innerlomma på en dressjakke, ja kanskje, eller en liten håndveske, men jeg bruker ingen av delene...

Lenke til kommentar
Innerlomma på en dressjakke, ja kanskje, eller en liten håndveske, men jeg bruker ingen av delene...

6365809[/snapback]

Hvis du ikke bruker noen av delene, passer vel kanskje ikke de aktuelle telefonene til deg da?

 

Se etter andre telefoner da. Alle telefoner kan ikke passe alle typer mennesker.

 

Kanskje denne passer til olabuksen din?

Lenke til kommentar

Ingen vits i å være spydig, tissedam. Fortell meg heller hvor du tenker å oppbevare telefonen når du er ute og går?

 

Det er ikke nøyaktig disse telefonene jeg kritiserer. Det er bare det at jeg ikke forstår denne forgudingen av alt som er tynt, koste hva det koste vil, både her på forumet, på Amobil.no og ellers i media. Går alle i dress, eller?

Lenke til kommentar
Går alle i dress, eller?

6365993[/snapback]

Nei, alle går ikke i dress. Og nei, man trenger ikke gå i dress for å ikke miste en slik telefon. Den passer da utmerket godt i lommen på både olabukser, og dressjakker.

 

Hvem sier at den ikke passer i lommen på en vanlig olabukse?

Lenke til kommentar
Det er bare det at jeg ikke forstår denne forgudingen av alt som er tynt, koste hva det koste vil, både her på forumet, på Amobil.no og ellers i media. Går alle i dress, eller?

6365993[/snapback]

Kan vel si meg enig med deg. Liker at telefonene blir tynnere for flere telefoner er etter min smak for tykke. Allikevel, når slim er under 1,7 cm er det også noe som burde heter too slim. Ikke at jeg vet hvor too slim burde starter, men om telefoner blir særlig tynnere enn 1,5 cm starter den å bli ubehagelig tynn og produsentene fjerner funksjoner bare for å få ting tynnest mulig. Selv synnes jeg et sted mellom 1,8 - 1,5 er OK.

 

Noen som har en formening om hvor "too slim" starter?

Lenke til kommentar

Med tanke på str på kommende Samsung og de største i N serien til Nokia, så skulle det være moro å sett hva Samsung hadde klart å stappet inn i skallet til en Nokia på 183 gram.

 

Skal ikke utelukke at de hadde fått plass til både platting, gassgrill og en snerten parasoll. :cool:

 

 

Det er ikke nøyaktig disse telefonene jeg kritiserer. Det er bare det at jeg ikke forstår denne forgudingen av alt som er tynt, koste hva det koste vil, både her på forumet, på Amobil.no og ellers i media. Går alle i dress, eller?

6365993[/snapback]

Lenke til kommentar

med tanke på at det forskes på bøybare kretskort osv så tviler jeg på at det finnes noe som heter "to thin" :p

 

det må i så fall være når tykkelsen på kamera, høytalere og mikrofon blir for mye...

 

en gang var klapptelefoner/kamskjell en skjeldenhet, nå har vi samsung og andre som spyr dem ut. også var sklidesignet en nyhet, nå finner du det også over alt. så kom tykkelsen inn i bildet, så nå skal alle gjøre som motebransjen har gjort med modellene sine i alle de år. tør ikke gjette på hva det neste blir ;)

 

jeg bare lurer på når motorola eller andre skal følge opp det konseptdesignet dem hadde en gang hvor dem delte mobilen opp i mange små deler som snakket sammen trådløst...

Lenke til kommentar
Hvem sier at den ikke passer i lommen på en vanlig olabukse?

6366053[/snapback]

Sier og sier. Jeg synes. Uten at det betyr at det er faktum. Jeg synes en telefon over 10cm i høyde og over 5cm i bredde er ubehagelig å ha i bukselomma. Jeg er ikke påståelig med det. Hvis du ikke har problemer med det, så er det fint for deg. Men jeg bare lurte på om det var jeg som var sær (kan forøvrig leve med det).

 

Skal ikke utelukke at de hadde fått plass til både platting, gassgrill og en snerten parasoll.  :cool:

6376406[/snapback]

:lol:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...