Gå til innhold

TEST: Zepto Znote 6214W


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm, ser ut som et alternativ til xps m1210 det der. bare synd de har fn knappen ytterst til venstre, der skal Ctrl.

Er på mange måter enig med deg, det er en uting, men jeg har faktisk klart å venne meg til det på min IBM T40P. Det er uvant i begynnelsen, men ikke umulig etter hvert. Men dog, det er fortsatt et argument i mot - selv etter nesten tre år på IBM...

Lenke til kommentar
Zepto Znote 6214W er en av de første maskinene som er tilgjengelig på markedet med Intel Core Duo og et forholdsvis kraftig skjermkort.
Ikke helt korrekt. For eksempel Asus A6Ja har vært på markedet ei god stund, og så vidt jeg har forstått det skal X1600 for bærbare være litt bedre enn Go 7600. Det bør kanskje presiséres at Zeptoen er den første i sin klasse.
Lenke til kommentar

Jeg må dessverre advare mot å kjøpe Zepto. Problemet med merket er kundestøtten i firmaet, som er omtrent ikke-eksisterende. Mulig at det har blitt bedre etter at Netshop overtok, men det tviler jeg på. Jeg kaller det bare Zeptic nå...

 

Min samboer kjøpte en topp-spesifisert Zepto for 3-4 år siden for godt over 20000 kroner. Maskinen har forsåvidt virket greit den, men de få gangene vi har vært i kontakt med brukerstøtten, har de skjelt oss ut i telefonen og bare vært sure og kvalme! Supportsjefen der er den absolutt værste. :nei:

 

Så skygg unna dette merket - for din egen skyld.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg digger denne laptoppen!! :dribble: Eneste jeg har å utsette på den er den lave oppløsningen på skjermen, samt at den mangler DVi.

 

[beklager det som sto her tidligere. jeg har gjort nermere undersøkelser på nettet og kommet fram til at x1600 er omtrendt like rask som GeForce Go 7600. 3DMark05 - X1600 = 8204 , Go 7600 = 8155]

 

Dere som alltid i disse forumene, samme hva det gjelder, bemerker at man heller burde kjøpe mac. Dere vet vell at X1600 er det beste grafikkkortet levert med mac-bærbare? :thumbdown:

Endret av kehax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...