Gå til innhold

Billigere ADSL2+ fra NGT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du ikke fasttelefon må du først bestille for at vi skal kunne fastslå med sikkerhet om vi kan levere hos deg. Bestill her.

 

fra ngt sine sider.

 

Hva skjedde med å oppgi adresse så kunne man sjekke tilgjengelighet? Det er jo klart at jeg ikke vil bestilel noe som helst uten å sjekke om jeg kan få det.

Lenke til kommentar
hvis jeg oppgraderer min 6500Mbit, binder jeg meg for 12 md på nytt da?

6222807[/snapback]

Nei, ikke om du har hatt binding fra før. Har du ikke hatt binding og velger å ikke binde deg må du betale en ekstra hundrelapp i mnd.

Endret av zappy
Lenke til kommentar

Dette skal vurderes STERKT. Ringte supporttelefonen ( venta i 1 min ) og fant ut at sentralen befinner seg 1,1 km unna der jeg bor.FÅr altså full hastighet.

 

20Mbit for 470kr i mnd er fet pris. Betaler 370 for 3Mbit fra bluecom nå!

 

hmm

Endret av asad
Lenke til kommentar

Jeg bor 1.2km fra sentralen, men fikk kun 9 mb som maks, også var adsl2+ så ustabilt at jeg rett og slett avbestilte etter en uke. Satt for med 1.2mb i de siste dagene uten at de kunne fikse problemet. Det er mye forskjell mellom 20mb og 1.2mb, hehe. Som sagt kan det være en gambling. Noen har flaks, andre ikke, ta en titt på den store ngt tråden. Der vil dere finne mye interessant.

Lenke til kommentar
Nå får du en 20 Mbit-linje til under 500 kroner i måneden.

Nja.. Etter å ha lest trådene om kundeservicen på NGT så tror jeg man kan gange beløpet med to (må nok regne med noen timer med musak i telefonen og noen hundrelapper i telefonregning hvis man trenger kunderservice litt ofte. Selv om feilen ligger hos NGT så er det kunden som betaler.)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Hei tror det skal ta 3-4 uker eller var det 4-5 det står på "spørsmål og svar inne på siden deres

 

Men ikke stol 100% på at sentralen er klar, fikk mail om at alt var i orden rett etter bestilling, men fikk ny fikk beskje ettet 5 uker at det ville ta to uker til, også i dag at det var usikkert når det kom, for sentralen var full (dette er forsåvidt telenor sin feil, etter som det er de som må sette inn ngt sitt utstyr i sentralen)

 

Ta en telefon og spørr om alt er som det skal 07979 er privar kunde service

Det er ikke spesielt lang vente tid. ringte kunde service i 14 tiden i dag var nr 3 i køen og det tok vell en 3-4 min.

ikke som hos telenor hadde en venn som var nr 998 i køen og kom igjenom etter etter 40 min får så å bli satt over i ny 40 min kø

Lenke til kommentar

Jeg har brukt mye penger på den stygge ventemusikken dems ja. Blir så frusterert når du ser at minuttene bare forsvinner, og regningene bare blir større og større. Og mest flaks for de som har iptelefoni også, som i mitt tilfelle. Måtte ringe med moben, ble en dyr opplevelse.

Lenke til kommentar

Gud bedre, ikke bestill noe fra NGT nå! De er bare opptatt av å pushe nye abb. og er pill råtne på levering. Var lykkelig kunde hos dem i mange år, men fikk et kafkaaktig mareritt da jeg skulle oppgradere til ADSL2+. Var uten nett i månedsvis og brukte hundrevis av kroner på å ringe kundeservice - de f* j* koblet om fasttelefonen min til ip-telefon FØR linjen var operativ.

 

For all del NGT skal ha ros for at de i mange år har presset prisene på bredbånd i norge, og før har kundeservicen og leveringstiden vært treg men tross alt ok - men nå er det bare horribelt.

 

Spør deg selv, trenger jeg 20 mbit ? hvor mye skal du egentlig laste ned ? holder det ikke med 6-8 ? er svaret ja, finner du deg i å betale litt mer til noen som faktisk kan levere det de lover, og ikke piner deg med grusom kundeservice.

 

Du tror kanskje at det ikke rammer deg, og det kan godt hende, men tro meg du kommer til å angre om du havner i NGT klemma.

 

Nå svartmalte jeg forresten litt. Det er jo noen ting NGT klarer å gjøre i tide, fakturering skjer alltid tidsnok, og ikke bare tidsnok forresten ofte fakturerer de før de har levert noe som helst ! Så de kan jo hvis de vil, ingen tvil om de nei

Endret av wowbagger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...