Gå til innhold

Første Mac-produkt fra MS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, første ting MS har laget for Mac? Hva med MS Office for Mac, IE for Mac og mye annet?
..og Virtual PC, Age of Empires, Halo osv. Listen er lang.

 

Dette er muligens det første, spesifike, produkter rettet mot Mac fra MS men mange av MS produktene er Mac-kompatibel :hm:

 

Wireless Laser Desktop for Mac er Microsofts første Mac-spesifikke produkt
:nei: Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Forskjellen er vel tasteplasseringa på CTRL og ALT, og at windows-tasten er bytta ut med kommando-knappen...

 

Musa er vel helt lik... Designet eneste...

6215328[/snapback]

 

Dessuten er alfakrøllen bedre på Mac :)

 

Men uansett, musa her har jo mange knapper, og det er vel bare å klistre noen andre lapper på tastene, er ikke akkurat noe særlig forskjell å snakke om?

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Det er vel lite som hindrer noen å bruke dette på en IBM kompatible PC? Både musa og tastaturet ser ut til å være sprøytlakkerte versjoner av tidligere produkter...

6215475[/snapback]

 

ja eneste som skiller er vel strengt tatt tastaturoppsett som nevnt tidligere.

 

edit: men det er forsåvidt et bra tiltak da, at mac brukere også får litt mer og velge i på tastaturfronten.

 

edit2: hadde vært morsomt om apple svarte og kom med sine produkter rettet mot pc.. :wee:

Endret av phax
Lenke til kommentar

Jeg aner en svak forneming om at noe ikke er som det skal her. Noe sier meg ytterligere at den gjevne mac bruker,( som forøvrig er en raring) ikke kommer til å kjøpe dette produktet, da det er laget av m$. Jeg tipper at når den neste mac brukeren (raringen) leser denne posten, så kommer vi til å få lese analogier om å "styre gud med djevelen" og så videre.

Lenke til kommentar
Om jeg hadde hatt en Mac, så ville jeg ivertfall ikke hatt tastatur og mus fra Microsoft.

6216131[/snapback]

 

kanskje ikke, men kan garantere deg at du ville hatt en mus fra en annen produsent. ;) så hvorfor ikke et tastatur også. skulle likt og sett logitech hive seg på denne bølgen. et ultra x med mac layout og design hadde jo ikke vært dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...