Gå til innhold

Sony Ericsson med 30 telefoner i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper da ikke at mange av telefone er like.

*host* w700 og w800 *host*

6158714[/snapback]

 

Syns personlig det er flott at produsentene kommer med forskjellige utgaver av samme "modell". Dette kalles "å tilpasse seg markedet". Så kan man selv velge utifra behov og lommebok...

Lenke til kommentar
Akkurat som ITavisen sier dere at K800 kommer i juli, ikke starten av juni som alle andre (inkludert alle webbutikker) sier, hva er dette for noe tullball? Har allerede bestilt jeg...

6157631[/snapback]

At du kan bestille telefonen, har vel lite med at det er sikkert den kommer i juni, har selv en feeling på at den blir utsatt til juli som amobil, utaler ;)

Lenke til kommentar
Akkurat som ITavisen sier dere at K800 kommer i juli, ikke starten av juni som alle andre (inkludert alle webbutikker) sier, hva er dette for noe tullball? Har allerede bestilt jeg...

At du kan bestille telefonen, har vel lite med at det er sikkert den kommer i juni, har selv en feeling på at den blir utsatt til juli som amobil, utaler ;)

Hehe, jeg vet jo det, men når et utall butikker, og alle andre artikler enn denne og en på itavisen sier at den kommer i juni, velger jeg å tro på flertallet. Det jeg aller helst kunne tenke meg, er en uttalelse fra SE som direkte svar på når telefonen kommer her til lands... Hadde jeg bare ikke vært for lat :whistle:

Lenke til kommentar

Nei nei nei nei nei! Sony-Ericsson - vær så snille å ikke løp etter Nokia med halvferdige produkter som må fort ut på markedet fordi dere har fått for dere at "det er den riktige måten å gjøre det på"! Nokia roter det til for seg selv ved å slippe så mange modeller - kundene blir forvirret, og forhandlerledd vet ikke hvor de skal gjøre av seg.

 

Stopp opp, ro dere ned, reflektér over situasjoen og kom til den eneste logiske konklusjonen: dere gjør det bra som dere gjør det nå. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...