Gå til innhold

Half-Life 2: Ep. One kan lastes ned (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg tordde alle fikk episoden1 eller aftermatch av steam visst de hadde silver/gold pack. valve er helt lik ea på pengesluking! :hrm:

6029345[/snapback]

 

 

husk at EA eier vavle........ der er grunnen... EA :mad:

6029424[/snapback]

 

Dette ble jo bestemt før EA tok over styringa.

 

Utenom at Valve har blitt ganske pengegriske i det siste, så gjør de en mye bedre jobb enn EA når det gjelder oppdateringer og det å gjøre produktene deres mer brukervennlig. Så det blir ikke helt riktig å sammenligne Valve med EA.

Lenke til kommentar

Er det ikke det vi prater om nå da?

 

18*7=126

 

Dette er ca. det vi må betale for denne tilleggspakken(+HL Deathmatch source og HL2 Deathmatch) når vi handler over Steam.

Regn med at denne koster i alle fall 200kr i butikken!

 

Samme med Sin episodes, samme prisen, og der får du i tillegg med det første spillet i serien og har muligheten å spille over nettet med Sin deathmatch.

 

Jeg syns ikke det høres så ille ut jeg... :hmm:

 

Nå skal det jo sies at vi som allerede har HL2 også har HL2 Deathmatch, men det er jo en flott ting å få med på lasset hvis du ikke har HL2.

(Noe som er litt rart må jeg innrømme, hva er vitsen med å begynne rett på Episode One hvis man ikke har spillt HL2?)

Lenke til kommentar

Synes ikke dere kan sutre over at dere må betale for Episode One. Dette er et helt "nytt" spill og ikke bare en expansion pack. Det koster mye penger å utvikle spill, og pengene dere la igjen for HL2 rekker ikke i all evighet. Bare vær glad dere slipper å betale en avgift for å spille hver måned slik som mange andre krever. Dessuten vil det bli en del rimeligere å laste ned fra nettet og betale der enn å kjøpe i den lokale spillsjappa. Dollaren er rekordlav, nesten på 6 kr, pluss at vi ikke trenger å betale 25% merverdiavgift. Valve lager gode spill, og et spill som er verdt å spille er verdt å kjøpe.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...