Gå til innhold

Tester: Vi har testet super-3G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
quicktime er en bra avspiller..

 

Lurer på hvilken rekkevidde det er på dette..

5742678[/snapback]

 

Hehe, ikke nok med at det funksjonsmessig er en uduglig og monstrøst stor spiller, men var jo akkurat en sak på programmer.no om at det var et sikkerhetshull i den :)

 

AtW

5743820[/snapback]

 

Du kan bruke en quicktime codec som heter Quicktime alternative.. Dermed kan du se alle quicktime filer på vanlig windows media player.

Lenke til kommentar
når kommer HSDPA til Norge tro?

Hehe.... si det.

 

Norge var vel ca 1 år etter f.eks UK på 3G, så siden UK får HSDPA i sommer kanskje Norge får det sommeren 2007?

 

Kjenner jeg Telenor rett så skal nok 3G melkes litt først.... 3G har vel ikke blitt så veldig populært i Norge og det er et land som det er fryktelig dyrt å bygge ut i.

De burde konsentrere seg om Oslo-fjordområdet der nærmere 50% av befolkninga bor så hadde det holdt. Problemet er vel diverse lover som krever en viss grad av dekning...

Lenke til kommentar

tingen er vel at dem lovene går etter folketall, ikke areal. bygg ut de største byene og du er omtrent i havn. jeg tør i hvertfall banne på at verken telenor eller netcom har kommet med 3G-dekning for mitt område, enda...

 

en annen ting er vel at dem kommer til å prise dette etter datamengde, og da forsvinner vinninga i spinninga...

Lenke til kommentar
3G-teknologien tar nå et kvantesprang fremover.

 

Et kvantesprang er vel når ett elektron hopper over til en ny bane/skall og frigjør/mottar energi... Så det illustrerer vel egentlig noe av den minste forandringen som vi kan forestille oss... Vet ikke hvorfor alle bruker det om noe stort...

Lenke til kommentar
tingen er vel at dem lovene går etter folketall, ikke areal. bygg ut de største byene og du er omtrent i havn.

5748458[/snapback]

tja. Jeg har bedre 3G dekkning her ute på landet i Telemark enn jeg har mange plasser i Oslo. :D

5749803[/snapback]

 

hmm, såpass. kansje det er noe i det at umts har problemer med å trenge gjennom vegger og lignende...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...