Gå til innhold

Ny billigtelefon fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sannsynligvis den styggeste telefonen jeg har sett på lang tid, men denne ser veldig fin ut ellers. Håper prisen blir virkelig virkelig lav.

 

Det som dog irriterer meg er at den har fargeskjerm. Hvorfor i alle dager skal en mobil uten mms og uten kamera ha fargeskjerm? Monokrom skjerm ville gitt langt bedre lesbarhet enn slik CSTN-skjerm, det ville (tror jeg) vært billigere å laget og (tror jeg) gitt bedre batteri.

Lenke til kommentar

Denne blir sikkert en slager i østeuropa, asia, søramerika og afrika. Men jeg kan ikke se for meg at den blir utbredt i norge. Kanskje det blir telefon noen pensjonister vil anskaffe seg. I det merkedet er det vel færrest mulig funksjoner som stiller sterkest, samt enorme ikoner for de med dårlig syn. Det forundrer meg ikke om den kommer til å koste under 250kr uten abb.

Lenke til kommentar
Kanskje det blir telefon noen pensjonister vil anskaffe seg.

5597189[/snapback]

Har jeg liten tro på. De gamle som skal ha telefon skal enten ha Nokia fordi de har hatt Nokia før eller fordi barna sier dette er det enkleste og/eller at barna har dette og da kan hjelpe med spørsmål når de eldre sitter fast. Dessuten har Nokia så mange telefoner som er gode for de litt eldre (f.eks. 6101).
Lenke til kommentar

De klarte det nesten. Men de skal absolutt ha med fargeskjerm, spill og polyfoniske ringetoner av en eller annen grunn, også dropper de telefonbok.

Lurer på hvor mange telefonbok oppføringer man kunne fått plass til hvis de hadde kasta ut spillene? Hva F*** skal man med spill på en telefon egentlig?

 

Greia mi er at jeg behøver telefonen kun til ringing og en og annen sms, og med tanke på at man ikke kan regne med at telefonen varer mer enn ett år eller to, så er det absolutt en fordel at de blir billigere. Er ikke interessert i å blåse flere tusenlapper hver gang den tar kvelden... Det kan vel ikke være for mye å be om :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...