Gå til innhold

Sony Ericsson med ny 3G-mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er taletiden bare 2,5 timer i 3G-nettet når den er hele 7 timer i GSM-nettet? Er det antenneteknologien som er så energikrevende? Eller er 3G-senderen ikke like effektoptimalisert som GSM-senderen? Eller er det høyere lydkvalitet (bit og samplingsrate) enn på GSM? Eller andre grunner?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Den lille størrelsen til K610 medfører dessverre sine ulemper. K610 har en taletid på 2,5 timer i 3G-nettet, som kun er en-fjerdedel av det K750i klarer. Om du derimot bruker telefonen i GSM-nettet, kan du skravle i hele 7 timer før telefonen sier takk for seg.
Hææ? De 9 timene taletid K750i har er GSM-nettet, ikke 3G-nettet. K750i har ikke 3G en gang.

 

Få telefoner som har over 3 timer tale i 3G-nettet. :roll:

 

Men fortsatt Nokia 6233 eller E60 som er min telefon til sommern...

5596642[/snapback]

Kommer ikke til å velge K610 over E60. Derimot kommer jeg trolig til å kjøpe "Nina" i tillegg. ;) Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

"Designmessig ligner K610 veldig på de tidligere modellene T610 og T630"...

 

Attehvafornoeatte? Lenge siden du studerte en T610, kanskje?

 

T610 har:

- Små runde taster, ikke firkantet rutenett som denne.

- Avrundet form på hele dekslet, mens denne framstår som flat untatt helt i kantene.

- Todelt dekselfarge, alternativt med en tredje farge på sidene, der denne er helfarget med en ramme rundt skjermen.

- adskilte taster under skjermen, der denne har vippetaster med noe ekstra inni.

- en liten rund joystick, der denne har en stor firkant.

- ingen firkanta tekstboks nedenfor tastene.

- ingen stripe ned langs sidene.

 

T610 er vel heller den eneste SE'en i denne størrelseklassen denne IKKE ligner på, designmessig. Det eneste de har felles i designet er vel størrelse og at det står "610" noen ganger på eska. Det var vel derfor dere trakk inn T610'en i denne artikkelen, tenker jeg.

 

Denne telefonen likner ikke veldig på T610.

 

.t

Lenke til kommentar
slipper vi joysticken på denne mobilen? ser sånn ut... vel

5598300[/snapback]

Ser veldig ut som en femveis bla-tast :)

5598324[/snapback]

Ser veldig ut som en femveis styrepinne spør du meg :)

5598428[/snapback]

Forrige gang vi to snakket om styrepinne/blatast hadde du rett, så skulle ikke overraske meg om dette er tilfelle denne gangen også. Synd, for styrepinne er drit. :yucky:
Lenke til kommentar
finnes det ikke bilde av baksiden ?!?

5597116[/snapback]

Det finner du blant annet her.0

5597679[/snapback]

Råe bilder! De har virkelig ikke spart på kamerautstyret der. Hasselblad-kamera med 22 Megapixler og neppe noe billig objektiv.

5599802[/snapback]

Hehe, ser fingeravtrykket til han som holder mobilen på det første bildet klart og tydelig ;) Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...