Gå til innhold

Bruk mobilen som fjernkontroll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke et ord om Salling Clicker?! Gjør jobben deres! Dette er det klart beste programmet for fjernstyring, og støtter langt flere telefoner enn de som har symbian.

 

Lenge var dette programmet mac-only, men det har nylig kommet en windows-versjon, som selv om den ikke er like bra som mac-versjonen fortsatt sparker rumpe i forhold til alt annet. Prøv den, folkens! Dette er absolutt verdt penga.

 

http://sallingsoftware.com/

Lenke til kommentar
Ikke et ord om Salling Clicker?! Gjør jobben deres! Dette er det klart beste programmet for fjernstyring, og støtter langt flere telefoner enn de som har symbian.

 

Lenge var dette programmet mac-only, men det har nylig kommet en windows-versjon, som selv om den ikke er like bra som mac-versjonen fortsatt sparker rumpe i forhold til alt annet. Prøv den, folkens! Dette er absolutt verdt penga.

 

http://sallingsoftware.com/

5540339[/snapback]

 

Hei!

Du har selvsagt rett. Dette programmet burde nevnes i teksten.

Har nå tatt dette med.

 

Takk for tilbakemelding!

 

Mvh

Marius Valle

Amobil.no

Lenke til kommentar
Bemused er et genialt produkt syntes jeg. Bruker det selv på min n-gage og det funker ypperlig der :)

 

Takk for tipset om java programmet også...fruen er litt sur fordi hennes k750i ikke kan bruke samme program som meg :)

5541475[/snapback]

 

Får det ikke til å funke på min 6630... Når jeg prøver å connecte fra mobilen til pc'en får jeg bare opp feilmeldingen "Command completed with error -25"

 

Help!

Lenke til kommentar
Skulle vært noen mer fleksible varianter på markedet, der du kan styre PCen litt mer "generelt" og er det ingen som støtter den beste avspilleren der ute? (dvs foobar2000).

 

AtW

5544725[/snapback]

 

Jo, hvis du har SE telefon og en PC med bluetooth så:

 

floAt's Mobile Agent

5545146[/snapback]

 

det jobbes forresten med å få FMA til å støtte mer den bare sony ericsson sine telefoner. tror den allerede vil fungere sammen med de fleste når det gjelder enkel synkronisering som kalender (beta 2.2) og telefonliste. men værre med dem styringsmenyene tror jeg.

 

alt i alt er float's mobile agent ett spennende program. siste var vel at en kunne eksportere epost hentet via mobil til mozilla thunderbird (ikke testet).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...