Gå til innhold

Omtale av TrackMania Sunrise eXtreme (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan skrive omtaler det skal du ha :). Må si meg enig i alle punktene dine. Extreme er bare et utrolig morro spill og burde vurderes kjøpt av alle med en rimelig god datamaskin. Elsker de banene hvor rørene er perfekt lagt opp. Da kan man bare snurre rundt og rundt og rundt mens man kjører bortover samtidig som det bare føles bra!

Lenke til kommentar
Går det greit å spille dette med tastatur, eller er ratt og pedaler å annbefale?

 

regner med at det går fint med tastatur, men spør her for å være sikker.

5510923[/snapback]

Det går greit med taster, men det er en fordel å spille med analog pad eller ratt og pedaler. Du kan tjene merkbart med tid på det. Spesielt på Island, men også Coast. Bay er det litt jevnere, men fortsatt en liten fordel til de analoge.

Lenke til kommentar
Går det greit å spille dette med tastatur, eller er ratt og pedaler å annbefale?

 

regner med at det går fint med tastatur, men spør her for å være sikker.

5510923[/snapback]

Det går greit med taster, men det er en fordel å spille med analog pad eller ratt og pedaler. Du kan tjene merkbart med tid på det. Spesielt på Island, men også Coast. Bay er det litt jevnere, men fortsatt en liten fordel til de analoge.

5511002[/snapback]

Må også få legge til at joystick er en herlig styremetode i spillet. Hvertfall i Trackmania Nations. Faktisk vil du med joystick få en så presis kontroll at det nesten er skummelt.

 

Det spillet må eg bare ha..! Men har ikke funnet noen som har det på lager..andre som har funnet det? Kan eg bare kjøpe TrackMania Sunrise eXtreme, eller blir det bare som en tillegspakke der man trenger originalen i tillegg?

5511131[/snapback]

O du kjøper Trackmania Sunrise eXtreme vil du få både Trackmania Sunrise og eXtreme. Altså ikke noe behov for å kjøpe originalen i tillegg. Ekspansjonen er gratis og derfor kommer slle Trackmania Sunrise med eXtreme inkludert på DVD-en.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
ok. Da skal eg hive meg rundt og bestille meg et eksemplar :)

Virker som et artig spill...

5512159[/snapback]

Det er det nok ja. Finnes knapt et mer underholdende spill. Dessuten varer det evig. Jeg hare hatt det nesten siden spillet kom ut og er enda ikke lei av det. Du får utrolig mye for pengene i spillet. Det er sikkert og vist.

Lenke til kommentar

Får det ikke til å fungere her. Starter spillet og skal velge flagg og skrive navn men funker ikke å klikke på noe. Prøver å velge med tastatur og ser ut som den klikker 10x istedenfor bare 1 så får ikke valgt en damn shit. Har kobla fra joystick så det kan ikke være det.

Lenke til kommentar

Har lyst til å kjøpe det, men det eneste som stopper meg er ironisk nok at spillet har kopibeskyttelsen StarForce som legger inn en egen driver uten å spørre først og visstnok skal kunne skape problemer for annen, legitim software på PCen som f.eks. Daemon-Tools. Noen som har erfaringer rundt dette?

Lenke til kommentar
Har lyst til å kjøpe det, men det eneste som stopper meg er ironisk nok at spillet har kopibeskyttelsen StarForce som legger inn en egen driver uten å spørre først og visstnok skal kunne skape problemer for annen, legitim software på PCen som f.eks. Daemon-Tools. Noen som har erfaringer rundt dette?

5515420[/snapback]

For å si det slik. Jeg har alle Trackmania spillene som er gitt ut per dags dato, og så vidt jeg vet bruker alle StarForce. Jeg har ikke hatt noen problemer med min datamaskin etter å ha fått StarForce innstallert, overhodet! Så jeg tror egentlig mange overdriver en smule når de snakker om StarForce. Eller kanskje det bare er jeg som er heldig?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...