Gå til innhold

Demo av TrackMania Sunrise eXtreme (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette gleder jeg emg til å prøve. Er selv stolt eier av åde Trackmania (1), og Trackmania Sunrise. Nadeo gir ut demoer til spillene sin gratis virker det som. Dette er en knall egenskap som jeg liker, ikke uventet kanskje?

 

Uansett, det blir gøy å prøv demoen av den nye ekspansjonspakken. Når er det egentlig hele ekspansjonen kommer ut?

 

La merke til at det også var en trailer av et seilspill der av Nadeo. Lastet ned traileren og til min store forskrekkelse så jeg det peneste spillet jeg noen gang har sett. Satt rett og slett å måpte. Penere vanneffekter skal man søren meg lete lenge etter. Ingen unaturlige fenomener med det vannet nei. Bølgene så veldig naturlige ut, og skyene, ja de var i full 3D og fultt dynamiske. Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg :cry:

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Tydeligvis fler enn meg som sliter med bluescreen og/eller restart av denne demoen.. Trackmania Sunrise fungerer ypperlig hos meg, så de har tydeligvis gjort noen radikale endringer av grafikkmotoren i denne versjonen (tipper jeg).

 

Sjøl har jeg masse ram (1024MB), og litt gammelt grafikkort (ATI Radeon 9600). Kjører WinXP pro, sp2.

 

Noen som aner om det er problemer med noe av det overstående? Vil så gjerne prøve dette geniale spillet..!

Lenke til kommentar
Tydeligvis fler enn meg som sliter med bluescreen og/eller restart av denne demoen.. Trackmania Sunrise fungerer ypperlig hos meg, så de har tydeligvis gjort noen radikale endringer av grafikkmotoren i denne versjonen (tipper jeg).

Tviler på at det er det som er problemet. Grafikken er omtrent som før, og det samme gjelder ytelsen. Må være en eller annen bug. Kanskje verd å nevne det på http://www.tm-forum.com ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...