Gå til innhold

Sony Ericsson W800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, her sitter jeg med en k750i og w800i.

 

Altså, det er mulig å påstå at designet på k750i er bedre ennn på w800i, men da skal man jaggu meg ha en sær smak når der gjelder design og farge.

 

Er verdt å slenge på en 500lapp for å få bedre design, gode ørepropper, 512mb minnekort, fet mp3spiller.

 

Men altså, forvent ikke at overgangen fra k750i til w800 skal gi deg noen halleluja følelse når du holder din nye w800i i hånden, for den er nesten helt lik k750i på innsiden for å si det sånn!' Fin test, og 5 er velfortjent! :thumbup:

Lenke til kommentar
3607kr uten abonement er for mye!

Har satt varling når den kommer ned i 3300kr

 

Denne tlf. kommer vell til å selge bra, så jeg tror det kommer til å ta lang tid før den synker.

Det tror ikke jeg!

K750i betalte jeg 3.499 kr. uten abo. på nettet, den er ikke noe veldig mye billigere åpen nå, men Telenor kjøpte opp mange og selger dem subsidierte telefonene mye billigere med f.eks. Privat + nå er den jo nede i 799 kr. hos Elkjøp og den ble solgt til 1 kr. med det samme abo. på Elektrofil-messa. Tipper det blir et godt tilbud på den med abo. om 2-3 uker jeg.

Lenke til kommentar
2 GB minne er ikke langt unna det man får med hardiskbaserte spillere som iPod og iRiver.

Direkte latterlig. Til å begynne med er ikke iRiver en harddiskbasert MP3-spiller, men en produsent av slike.

Videre er utsagnet feil. Meg bekjent har den harddiskbaserte MP3-spilleren med lavest kapasitet 3 GB. Det er 50 % mer, en betydelig økning. (Det at et minnekort med 2 GB lagringskapasitet koster mer enn denne spilleren (eller en Zen Touch med 20 GB) kan jo også være verdt å nevne ...)

(Nå skal det vel komme MSDP-kort med 4 GB kapasitet, men følger det pristrenden må man vel selge huset for å få råd.)

 

Videre var artikkelen hjem for et par skrivefeil, spesielt artikkelfeil (f.eks. "En gjengangerproblem [...]").

Lenke til kommentar
Hei ja.

 

Det følger med en overgang til minijack slik at man kan koble til andre type hodesett. Dette står nevnt i testen tror jeg.

Det står derimot ikke nevnt at man kan bruke minnekortminnet som en ekstern lagringsenhet. Det skal jeg fikse på nuh!

Jeg har en K750i og lurer på om man kan få kjøpt denne overgangen til minijack seperat, eller om ørepluggene som følger med til W800i kan kjøpes seperat, ørepluggenne som fulgte med til K750i synes jeg er direkte ubehagelige å bruke.

Det snakkes her om at en kan oppgradere K750i med programvaren til W800i, noen som har prøvd det her inne og vet med sikkerhet at det fungerer!, og hvor finner jeg en link til denne programvaren?

 

Mvh

Tian

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...