Gå til innhold

Sony Ericsson W800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei ja.

 

Det følger med en overgang til minijack slik at man kan koble til andre type hodesett. Dette står nevnt i testen tror jeg.

Det står derimot ikke nevnt at man kan bruke minnekortminnet som en ekstern lagringsenhet. Det skal jeg fikse på nuh!

Jeg har en K750i og lurer på om man kan få kjøpt denne overgangen til minijack seperat, eller om ørepluggene som følger med til W800i kan kjøpes seperat, ørepluggenne som fulgte med til K750i synes jeg er direkte ubehagelige å bruke.

Det snakkes her om at en kan oppgradere K750i med programvaren til W800i, noen som har prøvd det her inne og vet med sikkerhet at det fungerer!, og hvor finner jeg en link til denne programvaren?

 

Mvh

Tian

Ta en titt her: http://www.unlock.no/modules.php?name=Cont...showpage&pid=23

Lenke til kommentar

Slenger på litt nytte info :green:

 

Sony-Ericsson K750i til W800i oppgradering

Bilder og video!

 

 

 

Det har lenge vært spekulert i hva som er forskjellene mellom K750i og W800i. Ryktene har sagt at dette er to identiske telefoner, med forskjellig deksel og programvare. Dette er nå bekreftet etter at UnlockShop avslørte hvordan W800i programvaren kan installeres på K750i, og dermed gi samme funksjonalitet som W800i.

 

Forskjellene går hovedsaklig ut på at W800i er mer tilrettelagt til musikkavspilling enn K750i. Det innebærer:

 

- Mulighet for å starte musikkavspilleren uten å starte telefonen

- Bedre musikkspiller

- Dedikert knapp som tar deg til musikkspilleren

- Sanginfo vises øverst i displayet når sang skiftes mens du bruker andre funksjoner på telefonen.

 

 

For å oppgradere telefonen din til W800i trenger per dags dato et profesjonelt Sony-Ericsson verktøy som f.eks. Cruiser Pro, eller SEtool3.

http://www.unlock.no/modules.php?name=Cont...showpage&pid=23

 

w800.jpg

W800i - tro'kke det, nei

 

EDIT: Litt treg....

Endret av Okay
Lenke til kommentar

Hei :)

 

Flott test :)

 

Har lyst på denne mobilen, men lurer på en ting. Jeg har en K700i. Denne deler ikke internminnet med meldingsminnet, så jeg har kun plass til et visst antall meldinger. Hvordan er det med denne? Kan man på W800i lagre meldinger på minnekortet? Altså, ha plass til så mange meldinger man vil?

 

En annen ting, dere som synes denne er dyr i forhold til K750i, det er verdt å merke seg at et 512MB minnekort fra Sony koster en del.

Lenke til kommentar
Har lyst på denne mobilen, men lurer på en ting. Jeg har en K700i. Denne deler ikke internminnet med meldingsminnet, så jeg har kun plass til et visst antall meldinger. Hvordan er det med denne? Kan man på W800i lagre meldinger på minnekortet? Altså, ha plass til så mange meldinger man vil?

Nei. Dette er helt bak mål, og man kan bare lagre ca. 200 meldinger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...