Gå til innhold

Sony Ericsson W800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da vi testet K750i for noen måneder siden, berømmet vi den overlegne kamerafunksjonen. Siden den gang er det gått to måneder og K750i er fortsatt totalt overlegen alt som finnes av andre mobilkamera på markedet i dag.

 

Dette er jo ikke helt sant.... Det fler kandidater, men mest merkverdig: Sharp 903 har 3.2 megapixel kamera, 2x OPTISK ZOOM (ikke digital "zoom") og AF

 

Har sett bilder, og ja, de ER bedre enn W800i og K750i

Lenke til kommentar

Det er også feil.

Nytt eksempel da, som er i salg i Norge:

 

Nokia N90 er i salg i Norge... 2MP og AF. (Carl Zeiss optikk)

 

Så da er det ikke helt overlegent............

 

En viss russer sier om N90:

The camera is on the level of the best ones though it's hard to find one to compare with, only the Sony Ericsson K750 that actually belongs to another class (all the photos are comparable excluding the macromode, the K750 looses here).

 

altså: N90's bilder er like gode som SE k750, men bedre på macro.

Endret av Xvani
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg syns ikke at tastene er dårlig på tlf. Er det noe jeg skal klage på av taster så er det nok de 2 store som er under skjermen. Det er noen veldig få ganger at jeg trykker den ned, men ikke godt nok. Men de funker bra som bare det, er ikke noe problem med tastene.

 

Edit: Du kan jo prøve å gå til en mobilbutikk og spørre om å få sett nærmere på tlf og kjenne på tastene selv.

Endret av SweeeTMaN
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Beklager for at jeg drar opp denne tråden, men det er noe jeg lurer veldig på.

 

Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor W800i får en 4'er på kamerafunksjon, mens K750i får 6'er.

Utifra teksten så virker jo kameraene like gode.

 

Kan noen svare meg på hva som gjør at W800i får 4 mens K750i får 6 på kamerafunksjon?

 

Står mellom disse modellene, men heller litt mot K750i hvis kameraet er noe bedre + at tastene er lettere å bruke :)

Lenke til kommentar
ja jeg veit jeg maser. men den memorysticken som fulgte med. hva i huleste skal den brukes til - den får ikke plass i mobilen iaffal, og det ligger jo allerede en memorystick inne i mobilen på 512 megabyte. kan non hjølpe mæ?

5277168[/snapback]

 

Dette er en adapter og ikke et minnekort. Så kan du sikkert finne ut hva som kan puttes inn i adapteret selv. og hva den skal brukes til

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...