Gå til innhold

Elektrofil 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, dette kan jeg spare meg for. Jeg var der i fjor, og jeg var rimelig skuffet over at det var så lite nytt. Hele fokuset på messen var, naturlig nok, salg, og "vanlige" folk kjøper ikke det nyeste nye, så fokuset var mest på fine flatskjermer og små MP3-spillere, noe man like gjerne kan se i sin lokale Ekjøp.

 

Noen kupp blir det riktig nok sikkert, men jeg tror jeg drøyer det i år.

Lenke til kommentar
Hmm, dette kan jeg spare meg for. Jeg var der i fjor, og jeg var rimelig skuffet over at det var så lite nytt. Hele fokuset på messen var, naturlig nok, salg, og "vanlige" folk kjøper ikke det nyeste nye, så fokuset var mest på fine flatskjermer og små MP3-spillere, noe man like gjerne kan se i sin lokale Ekjøp.

 

Noen kupp blir det riktig nok sikkert, men jeg tror jeg drøyer det i år.

"Kuppene" kan du her:

http://www.elektrofil.com/stream_file.asp?iEntityId=57

 

Ettersom jeg bor 5 min unna (å gå), og fant gratis billetter, så skal jeg ta meg en tur :)

Lenke til kommentar
Hmm...er det tilfeldig at Elkjøp annonserer stort med "Elektrofile dager" nå?

:hmm:

Expert mener du? Expert som promoterer/arrangerer.

 

elfil2005.jpg

Det var da vitterlig Elkjøp som hadde innleggsreklame i lokalavisa her med "Elektrofile dager"? Det var ikke nevnt noen messe der, men Expert hadde et par sider reklame i samme avisa. Så egentlig ikke så nøye på noen av delene, men merket meg at det var en ordforklaring i innstikksreklamen. "Elektrofil = å være glad i elektriske artikler".

 

Lo litt for meg selv og innså at jeg har fortrengte følelser for vaskemaskiner og stekeovner...

Lenke til kommentar
80" fra Samsung  :p

 

Hadde vært no å kjørt på Dvien!

jepp

 

lurer om den kan kobles til pcen :D

Kan den vel! 80" er stort, ingen tvil om det. Kjører 86" med PJ her i gården, og det er faktisk litt trist å se DVD...det blir jo så forbaska uskarpt. Litt ffdshow burde gjøre susen, men så ser jo 720p-materiale helt suverent ut i forhold da. Får håpe det kommer mer slik etterhvert.

 

Uansett har vel en plasma på denne størrelsen kun "akademisk" interesse. Den vil i praksis ikke passe inn i en stue, og bildekvaliteten kan vel greit toppes av en god CRT-projektor i samme prisklasse. Men den er en fin duppeditt...

:)

Lenke til kommentar
Hmm...er det tilfeldig at Elkjøp annonserer stort med "Elektrofile dager" nå?

:hmm:

Expert mener du? Expert som promoterer/arrangerer.

 

elfil2005.jpg

Det var da vitterlig Elkjøp som hadde innleggsreklame i lokalavisa her med "Elektrofile dager"? Det var ikke nevnt noen messe der, men Expert hadde et par sider reklame i samme avisa. Så egentlig ikke så nøye på noen av delene, men merket meg at det var en ordforklaring i innstikksreklamen. "Elektrofil = å være glad i elektriske artikler".

 

Lo litt for meg selv og innså at jeg har fortrengte følelser for vaskemaskiner og stekeovner...

nei, det var expert som hadde det bilaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...