Gå til innhold

Samsung E720


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at telefonen har en konstant hunger etter å varsle om lite batteri er et kjent og svært irriterende punkt. Det samme gjelder når man mottar en melding. Da vil telefonen varsle om dette med gjevne mellomrom helt til du bestemmer deg for å lese meldingen. Har eid E700 i et halvannet år, men tror nok det blir en mobil fra en annen produsent neste gang, selv om samsung lager svært fine telefoner. ;)

Lenke til kommentar
i tillegg til at lyden fra musikkavspilleren ikke akkurat imponerer. Dette var en stor skuffelse, særlig siden D500 hadde høy kvalitet på denne fronten

 

D500 har absolutt ikke høy kvalitet på mp3-delen.

 

Samsung E720 er oppfølgeren til den to år gamle suksessmodellen E700.

 

Hva med E710? E720 er oppfølgeren til E710, som er oppfølgeren til E700. Rett skal være rett.

Lenke til kommentar
Det samme gjelder når man mottar en melding. Da vil telefonen varsle om dette med gjevne mellomrom helt til du bestemmer deg for å lese meldingen.

 

Og du har hatt mobilen halvannet år?? Jaja.....:hmm:

 

Er jo bare å gå på "lydinnstillinger" - "meldingstoner" "SMS/MMS" (gjør det på begge) "gjentagelse" "En gang"

 

Da har du et irritasjonselement mindre....:w00t:

 

aw

Lenke til kommentar
720 er vel oppfølgeren til både 700 og 710?

Man vil jo si at Star Wars 6 er oppfølgeren til 5 i tillegg til 4, eller hva?

Jo, men man skal faktisk si at E720 er oppfølgeren til E710, da den kom etter E700.

Jepp.

 

Om jeg tar over butikken til min far er jeg arvtageren hans og kun det, selv om han igjen var arvtageren etter min farfar.

Lenke til kommentar

Jeg har denne telefonen, før den hadde jeg en D500, jeg byttet pga. jeg liker brettopp telefoner mye bedre.

 

Bortsett fra at bildene blir litt bedre på D500 og en litt skarrete talekvalitet i mye vind, er dette en skikkelig bra telefon. MP3-spilleren er den beste jeg har hørt på en telefon, langt bedre enn den til D500.

 

Syns den fortjener 5er jeg iallefall. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

dama har et problem med dette, hun får ikke til og mota pg sende MMS. Hun kjøpte den nettopp fra mpx.no, instalert MMS oppsett, til og med selv mauelt men får ikke tlf til og mota sende MMS. Noen her som har vært borti dette som kunne gi henne et tips? Eller kansje veit om det er en feil med tlf?? Hun er skikkelig frustert for og si det slikt. Å det går utove meg hehe :p

Lenke til kommentar

Samme her, dvs jeg fikset dama sitt MMS-oppsett på hennes e720 :yes:

 

Siden det ikke fungerte når hun fikk telefonen (selv om flere oppsett fulgte med), lastet jeg enkelt og greit ned et nytt fra http://tele2.dmpmobile.com/

 

Helt til slutt i den "bruksanvisningen" hos tele2 står det at du må sende en MMS til deg selv for å aktivere MMSfunksjonen. Vet ikke om dette er et triks for å tjene noen ekstra kroner, men hvis ikke kan du jo forsøke dette før du evt laster ned flere oppsett ;)

 

glad for å kunne bidra: operauser

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...