Gå til innhold

Omtale av God of War (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vel lansering i dag, og gamer.no slipper ikke anmeldelser før spillet har kommet ut. Dette spillet skal jeg ha :thumbup:

Korreksjon: Vi ønsker ikke å legge ut anmeldelser før tidligst dagen før lansering. Dette gjør vi for å unngå forvirrede lesere som tror spillet er å finne i butikken hvis vi anmelder det for tidlig.

Lenke til kommentar

Genial omtale av spillet, og jeg tror nok dette er et spill jeg skal ha tak i.

 

Lucky me, bestile Brothers in Arms for over 1 månde siden på Elkjøp, dvs jeg skulle bytte et spill jeg fikk i bursdagsgave mot BIA. Det hadde de ikke (typisk) på lager, og måtte bestille. Men nå skal jeg ikke ha BIA lengre. Nå skal jeg se om de har God of war og bytte mot det i stede :p

Lenke til kommentar

da har jeg runna det, på 9 timer rett frem, tar man med alle reload'sa kommer det sikkert på 11-12 timer.

 

men fy faen så kult spill, nesten null loading, historien og alt fra bare drit bra, filmene i spillet var små kunstværk,

 

var bare et par sånne ting som var nesten umulige. (som da man skal klatre opp fra hades og de jævla barberbladene får det til å falle ned, er nesten helt random om man grier det eller ikke..)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spillet var en sann fryd helt til nest siste episode "path of hades"

Hele siste episoden er kun frustrasjon, f.eks roterende tømmerstokker med kniver som du må balansere over, om en kniv treffer deg er du død og må begynne helt på nytt. Tok flere timer og jeg var bare forbannet etterpå, null slossing, bare latterlig frustrerende hinder å forsere.

Da jeg endelig var forbi de roterende tømmerstokkene kom jeg til noen platformer som gikk fram og tilbake, og med en hel gjeng bil og bue skyttere i enden. Om disse treffer i lufta stopper du mid-air og dør, og må begynne forfra igjen...

...endelig forbi den frustrasjonen og endelig noen fiender og sloss mot (dette er det vanvittig mangel på i denne episoden) så kommer jeg til noen roterende pillarer med kniver spredt rundt om kring. Om en kniv treffer deg er det bare å begynne på nytt igjen...

Holdt på med den første pillaren (av 2, hvor den andre vistnok er mye vanskeligere) i flere timer og gav til slutt opp. Har ikke spilt spillet siden, og har ikke særlig lyst heller.

 

Dette spillet fortjener ikke på langt nær de karakterene det har fått pga denne siste biten som ødela all moroa er min mening.

Trodde jeg hadde kjøpt et action spill når jeg anskaffet GoW...

Lenke til kommentar

Dette er et utrolig bra spill! Jeg er veldig kresen på slikt, men God of War er en sann glede å spille. Ofte blir det å spille gjennom spill for meg et "pliktløp" etter hvert fordi jeg vil se hvordan det ender, og se om jeg faktisk går glipp av noe (kanskje blir det bedre mot slutten), men God of War har overbevist hele veien.

 

At det er mulig.

 

Har ikke spilt gjennom det enda, og gruer meg til disse frustrerende delene, men spillanmeldelsen her sier det bra så langt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...