Gå til innhold

Antivirus fra Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står å lese:

 

"En mulighet for automatisk opprydding i Windows, diskdefragmentering og filreperasjon"

 

Opprydding og diskdefragmentering synes jeg burde bli gratis tilgjengelig. Filskader er ikke nødvendigvis Microsoft sin feil og derfor kan de godt ta seg betalt for å reperasjonsverktøyet sitt. :roll:

Endret av G
Lenke til kommentar

Utifra det jeg leser i artikkelen ser dette meget bra ut. Det er et stort, og sannsynligvis vanskelig, marked Microsoft begir seg ut på med et slikt produkt og da har jeg tro på at de ikke gjør et halvhjertet forsøk.

 

Med informasjon og kunnskap om operativsystemet som ingen andre har bør Microsoft klare å lage et system som beskytter veldig effektivt. Forhåpentligvis blir også prisen overkommelig.

 

Det at programmet er laget av Microsoft vil også bety en enorm mediedekning, økt kritikk fra noen parter som igjen bør føre til et enda bedre produkt.

Lenke til kommentar
Opprydding og diskdefragmentering synes jeg burde bli gratis tilgjengelig. Filskader er ikke nødvendigvis Microsoft sin feil og derfor kan de godt ta seg betalt for å reperasjonsverktøyet sitt.  :roll:

det følger no med defrag., diskopprydding og feilsøking i windows i dag. så vist du ikkje vil betale for sånne tjenester, så kan du framleis bare bruke dei som følger med windows (evt. gratis 3. partsprogram).

 

eg er enig med arehei. dette kan bli bra det. er spent på å få meir informasjon om korleis programet virker i praksis.

Lenke til kommentar

ms gjorde det jo bra med antispyware programmet sitt så godt mulig at dette også er bra. må dere huske på at det ikke er microsoft som utvikler disse programma, de kjøper jo bare opp andre firma og kliner logoen sin på. og det er jo ikke nødvendigvis en dårlig ting det!:)

Lenke til kommentar
Opprydding og diskdefragmentering synes jeg burde bli gratis tilgjengelig. Filskader er ikke nødvendigvis Microsoft sin feil og derfor kan de godt ta seg betalt for å reperasjonsverktøyet sitt.  :roll:

det følger no med defrag., diskopprydding og feilsøking i windows i dag. så vist du ikkje vil betale for sånne tjenester, så kan du framleis bare bruke dei som følger med windows (evt. gratis 3. partsprogram).

 

eg er enig med arehei. dette kan bli bra det. er spent på å få meir informasjon om korleis programet virker i praksis.

Hva er det slags diskoppryddingsprogram som følger med Windows?

 

Et program for å rydde opp i registeret kunne vært fornuftig. Det finnes jo, men de burde ha laget det ordentlig nok til at de tør å gi brukerstøtte på det. De burde også oppdatere det og gi det ut gratis. Nå er det ikke nødvendigvis Microsoft sin feil at det blir rot i registeret, men det er nå de som har designet registeret slik det fungerer nå.

 

En finner jo masse rot i registeret med tredjeparts program slik som Norton SystemWorks. Registeret ligger jo på harddisken det også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...