Gå til innhold

TG05: Dag 4 er toppen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fin artikkel :yes: TG var kjempe gøy i år, fikk nett etter bare 12 timer :w00t: ifjor så tok det over 2 dager på raden min :( Men i år var det masse søte damer og minimalt med rosa helikopter men ALT ALT ALT for mye "ARNE"

 

De som ikke har vært på TG før, det er en opplevelse som man BØR få med seg

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller begynner TG syndromet å melde seg her. Synes antall bilder av det motsatte kjønn har økt siden dag 1, og at biledteksten har forandret seg litt :p

Ja, huff, det var jo i alle fall ett bilde i denne artikkelen som bare var av ei jente, det er jo ganske overveldende mye på fem sider...

 

Skrivefeil kan nok forøvrig oppstå, har hatt omtrent like mye søvn denne uka som på en normal natt. Skal få rettet opp litt i det senere i dag.

Lenke til kommentar
:( Surt at jeg ikke presterte det jeg skulle mot Clux... Tragisk at nivået ikke var høyere i finalen :-|

 

Menmen, all honør til motstandern min, han gjorde det han trengte for å vinne.

 

(Jeg kom på 2. i Q3 for de som ikke veit det)

Kan vel mulignes ha noe med at Q3 er ganske gammelt nå? ;)

Men artig spill, det er det fortsatt ja :)

Lenke til kommentar
noen flere enn meg som syntes at winnern av ASUS sin tatoo comp ikke hadde noe med ASUS å gjøre?

 

jeg mener mer at folket skulle ha stemt på en winner

 

dette var da mitt bidrag

Er enig ja! Var kanskje mengden og omfanget av tattooen som gjorde utslaget. :thumbdown: Tattoo på puppen tror jeg hadde fått min stemme :blush::w00t::tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...