Gå til innhold

Funcom med Conan-rollespill neste år (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde dette var lansert for lenge siden, jeg. Husker jeg ble fortalt det av ei som jobbet for funcom nå i sensommeren. Er dette virkelig det første vi alle hører offisielt om dette spillet?

 

Uansett, bra at Norge har en seriøs og dyktig spillutviklende organisasjon. Kjempebra. Håper de tjener masse penger og har råd til å ansette mange nye (deriblant meg :) )

Lenke til kommentar
Jeg var på den forelesningen og det var ikke ett radeon 9800-kort som ble nevnt, men ett radeon x800-kort.

Spillet skal komme ut om akkurat ett år, rett etter den nye Conan-filmen som lanseres i februar/mars neste år.

Hmm.. mener at det var 9800 han nevnte... menmen dersom du er sikker på din sak så. Og takk for ekstra info, du husker ikke hva navnet på spillet var igjen?

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mange ganger Gaute Godager sa "hold dette hemmelig" i løpet av den gjesteforelesningen, jeg. Men det er tydeligvis folk som ikke respekterer andre folk her. :nei:

Og som Harald Eia så ofte sier; "Det handler om RESPEKT!"

 

Når det gjelder systemkrav så var det P4 3GHz, 512MB RAM (Eller "femhundre meg ram" som han sa) og Radeoen 9800 (ikke X800, det ble nevnt i en annen sammenheng).

 

Edit: Navnet var vel "Age of Conan"

(når det først er lekket er det vel best å få det rett...)

Endret av XtraLars
Lenke til kommentar

Gleder meg allerede!

 

Det forrige Conan var virkelig gøy, på en enkel måte. En av de spillene man blir virkelig overrasket positivt av.

Grunen er vel at forventningene er ganske lave.

 

Slik var det også hos meg med

-Freedom Fighters

-Gothic 2

-Severance: Blade Of Darkness

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
1. Ja, det var unødvendig å lekke dette

2. Gaute burde ha vist at noen ville lekke.

3. Tror ikke høyskolen i Molde får flere besøk av funcom

hvis han alvorlig trodde at det ikke ville lekke så må han ha vært stupteit,

å fortelle en hemmelighet til et rom fult av ukjente folk er jo alltid beste måte å holde ting hemmelig på.. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...