Gå til innhold

Funcom med Conan-rollespill neste år (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Ja, det var unødvendig å lekke dette

2. Gaute burde ha vist at noen ville lekke.

3. Tror ikke høyskolen i Molde får flere besøk av funcom

hvis han alvorlig trodde at det ikke ville lekke så må han ha vært stupteit,

å fortelle en hemmelighet til et rom fult av ukjente folk er jo alltid beste måte å holde ting hemmelig på.. :thumbup:

Det er jo ikke akkurat særlig profesjonelt da å nevne et spill i utviklingsfasen for en studentforsamling når spillet ikke engang har blitt kunngjort. Å deretter komme til et spillforum for å skylde på de som har lekket detaljer om spillet blir nesten for dumt. Det er tross alt Funcoms ansvar å sørge for å holde det "hemmelig". De gjorde jo nettopp det motsatte da de valgte å nevne spillet i en forelesning på en høyskole. :roll:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette syns jeg var helt konge faktisk, har vært en stor fan av bladene og filmene og har alltid lurt på hvorfor ingen har lagd dette spillet skikkelig.

 

 

Og at det blei "lekka" var nok så bevist som det går ann, reklame undersøkelser viser jo til at "word to mouth" er den beste reklamen vi, den "yngre garde" liker og er mest effektiv på oss.

 

Lykke til Funcom, dere har et salg her :!:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg ble nesten litt skremt her jeg....satt i går og vurderte om jeg skulle hive meg på WoW feberen men sa til meg selv (på kødd) at jeg skal ikke spille noe online RPG før noen lager et godt Conan spill, i dag så jeg artikkelen på dagbladet.no morsomt, kan ikke annet en å glede meg nå da :!:

 

Edit: Så det er offisielt nå da Age of Conan

Endret av HamiltonII
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...