Gå til innhold

Bråk i MMORPG-verden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje verdt å nevne at overbelasting ikke er de eneste problemene Blizzard har. Error 132 er blitt en pest og en plage for europeerne som spiller betaen og amerikanerne som spiller retail. Veldig mange har problemer med denne erroren som krasjer spillet etter 5-15min etter innlogging. Noen har ikke dette problemet, mens andre får kun denne erroren når de logger ut. Det er fortsatt ingen som har funnet et slags mønster, mao det virker som erroren er helt villkårlig. Blizzard har enda ikke klart å løse problemet etter å vært klar over problemet i flere uker, kanskje ikke så rart når de sliter med overbelasting av servere i tillegg. Alt tyder på roten til problemet ligger i spillet, da ingen har kommet fram til en løsning. Noen har likevel klart å fikse problemet, men alle har gjort forkjellige ting. feks. noen tatt bort den ene minnebrikken, mens andre lagt til eldre skjermkort drivere osv osv

Jeg har ikke kunnet spilt spillet på flere dager nå etter at error 132 kom og ødela ting. Det er enda verre for amerikanerne som har kjøpt retail og betaler en månedlig sum, de er nok ikke så blide vil jeg tro.

Lenke til kommentar

WoW-Svar:

 

Selvsagt er det for dumt å måtte innføre en begrensing på hvor mange kan være pålogget de mest populære serverne, de brude istede heller kanskje sperre tilgang til å opprette nye brukere på de serverne for å presse folk til å benytte seg av andre. Dette vil selvsagt kunne medføre at kamerater ikke får muligheten til å spille sammen.

 

Til de to andre sakene:

 

BWHAHAHAHAHA!!!

Lenke til kommentar

Når folk er så smarte at de abolutt skal joine de serverene som har nærmere 20k spillere, så kan de sitte og kose seg med sine problemer og lange køer :p

 

Sitter selv på en litt under medium befolket server. Har aldri vært i kø og er så og si null lag. Så jeg mener at det er spillere som ikke har peiling som skaper problemet. Tviler på at noen har 17k buddys så derfor må de joine den serveren som er mest befolket :p

Lenke til kommentar
WoW-Svar:

 

Selvsagt er det for dumt å måtte innføre en begrensing på hvor mange kan være pålogget de mest populære serverne, de brude istede heller kanskje sperre tilgang til å opprette nye brukere på de serverne for å presse folk til å benytte seg av andre. Dette vil selvsagt kunne medføre at kamerater ikke får muligheten til å spille sammen.

 

Til de to andre sakene:

 

BWHAHAHAHAHA!!!

De har jo ikke noe valg når serverne allerede er spakka med Characters...

De gjorde jo det eneste de kunne...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...