Gå til innhold

TEST: Arctic Cooling T1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Designet var litt "spesielt" første gang jeg så det, med det er flått å få bekreftet det jeg hadde håpet på, lydnivået....

 

Kabinettet har med bakgrunn i denne testen og den responsen jeg har fådd fra flere jeg har vist bilder av det til, havnet på topp over kabinetter i "budsjettklassen" jeg anbefaler

 

:love:

 

Flott at jeg slapp å kjøpe inn et selv for å teste det, snakk om timing HW :)

Lenke til kommentar

Vi har dette kabinettet på jobben, så jeg har fått sett på det på nært hold flere ganger. Og jeg må si det ser ganske så spennende ut. Noe klønete med alle kabler som strekker seg over hele kasse, men mange smarte løsninger som veier opp for dette. Er jo ikke dårlig at et såppass billig kabinett kommer med kjøling og støydemping av harddisk som standard.

 

Hvis jeg skulle valgt meg et kabinett rundt 1000-lappen, hadde jeg ikke vært i tvil.

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg likte t1 designet best , men det som avgjør saken for meg er

plassen. Når jeg ikke får mer enn 2 hdd inn så kan det andre være det samme.

Fungerer ikke for meg da. Synd for jeg har veldig lyst på ett støysvakt og kjølig kabinett. har for tiden chieftec dragon med støymatter. bra men blir ganske varmt siden mattene lagrer varme.

Lurer også på om det med strømforsyningen. 350w er jo ikke mye rart . Ikke mye ampere på den heller så for å kunne overklokke må en vel investere i ny .

Pris pluss psu og løsningene og ferdig installerte vifter er jo noe som taler i kabinettets favør da!

Lenke til kommentar

Må si T2 fristet noe voldsomt, hvis det har like bra støydemping som jeg får inntrykk av at T1 har.

 

Noen som vet støydempingsegenskapene til dette kabbiset i forhold til f.eks. Noise Control-serien hos Microplex ? Vurderer å oppgradere kabinettet til de gamle hjemme, som klager over Chieftec Dragon.

Lenke til kommentar
Har en stund vært litt usikker på om jeg skal velge dette kabinettet eller H600B når jeg skal bestille ny pc fra Netshop? men de skulle jo ha over 1000 kroner for dette. Nå som de har satt ned prisen til ca800 blir det vanskeligere å velge igjen...

 

H600B eller Arctic Cooling T1... thats the question.

H600B, den nye utgaven er ialleafll ikke stillegående, i utgangspunktet.

 

Vifta i bakkant, er en 92mm vifte som freser av gårde på 3700rm (kanskje det var 2700rpm, var litt over box'ed P4 3200 vifta), og lagde en GOD del støy.

"Prescott Ready" står det på utsiden av eska, men i H*#@€, ei 92mm vifte som ligger på 35-40dB er vel ikke nødvendig?

 

Men heldigvis kan dette fikses lett med en motstand/potmeter/viftestyring men er likevel en dum ting med H600B, den har også fått en "trakt", eller tunnel om du vil, over prosessoren, slik at kjøleren tar luft fra utsiden.

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...