Gå til innhold

Sony PSP på markedet i desember (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var mye billigere enn jeg trodde. Trodde den skulle koste ihvertfall 3k. Med denne prisen kommer jeg ihvertfall til å kjøpe den

Det er 1200 i japan.. med de fine norske avgiftene så tipper jeg de kommer til og selge den for over 2000kr..

 

noen som har en liste med spill som kommer til og bli lansert på PSP?

Lenke til kommentar
Sony lanserer i tillegg en utvidet PSP-pakke. Denne vil inneholde en PSP-maskin, strømforsyning,

 

øhh... følger det ikke med lader i standard pakka ? hvor dumt er ikke det, som å selge en mobil uten lader...merkelig....

 

og Anubizzzz: Youre welcome :thumbup:

 

f**n det blir fett å spille fete spill på en såpass grei skjerm med ps2 grafikk....me luv

 

også en ting, hvis det er vanlige MS Duo kort som den bruker kan vi vel bruke 256MB kort med den ?

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
den koster faktisk det samme eller mindre enn Nintendo DS enda alle sa den ville koste en del mer... artig :)

Den koster mer enn DS. DS kommer til å koste ganske nøyaktig 1000,- i USA (1200-1400 her da kanskje?). Gleder meg klart mer til DS (fantastiske gameplaymuligheter), men det spørs vel om man ikke må ha begge.

Lenke til kommentar

Okei... da tenkte jeg vel på prisen som var beryktet til å være rundt 1500 her da.. men prisen er ikke verst for noen av dem... det er bare at jeg har ps2 og synes psp virker mest interresant egentlig, men DS virker veldig artig den og, med dobbel touch screen og hele pakka.. men for meg så virker det bedre i lengden med en stor skjerm vs to mindre..

 

en ting jeg lurer litt på er dette med filmer på psp.. skal de selges i vanlige videobutikker på lik linje med dvd eller? hmm... :hmm:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Hadde vært litt morrsomt om de hadde laget GTA:SA til PSP :p

 

Altså ment som ikke bra...

Det tror jeg ikke hadde blitt aktuelt. Ta et så bra spill og gjøre det til en dårlig versjon, hadde ikke blitt bra.

hvorfor må det bli dårlig versjon ? den har da mulighet til å lage ca tilsvarende grafikk som ps2 og skjermen er da 4,3 tommer.. Rockstar har faktisk et spill under utvikling til PSP så det kan hende det er et GTA spill... hadde blitt dritglad hvis det hadde vært det jeg...

 

jeg skal uansett ha PSP ass :dribble: den virker fet og det kommer mange fete spill :thumbup::w00t:

 

 

 

===> EDIT: Bethesda som utvikler Elder Scrolls serien har et spill under utvikling for PSP ! lurer på hva det kan være ? :hmm:

 

EDIT2: LOL

 

Originally Posted by RRunner

1) A pirate enters a bar with a stearing wheel down his pants.

pirate: I'll have a Whiskey arrrrrrrrrr

bartender:You know you have a stearing wheel down your pants?

pirate:arrr aye, its driving me nuts arrrrr :lol::lol::lol:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...