Gå til innhold

Siemens S65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har lenge tenkt på å skaffe meg ny telefon, og denne snuser jeg nå litt på etter denne testen. Kom gjerne med tips til andre telefoner i samme prisklasse jeg burde vurdere, strekker meg ikke særlig lenger enn 3500,- uten abonnement. Håper dere kan hjelpe meg.

 

Mvh,

Haakon

her har du tipset, velg siemens s65. er lekker og har det meste av funksjoner, og til lav pris(lavere enn max prisen din), vet mpx.no har tilbud på denne mobilen denne uka ;)

Lenke til kommentar

Flott test av alt utstyret på tlf :D

 

Men for å være KVERULANT eller er jeg det ?

 

Hvor god er antenna/dekning på tlf.

Hvor god lyd er det i høytaleren når man hører i den.

Hvor godt tar Mic imot lyd når man prater i den.

 

Sist jeg kjøpte tlf var det faktisk for å bruke den til å RINGE med.

 

 

Har vi virklig kommet så langt at vi ikke ringer med telefonene lengre ? og bare "leker" med de.

Endret av JonV
Lenke til kommentar
jeg har lenge tenkt på å skaffe meg ny telefon, og denne snuser jeg nå litt på etter denne testen. Kom gjerne med tips til andre telefoner i samme prisklasse jeg burde vurdere, strekker meg ikke særlig lenger enn 3500,- uten abonnement. Håper dere kan hjelpe meg.

 

Mvh,

Haakon

her har du tipset, velg siemens s65. er lekker og har det meste av funksjoner, og til lav pris(lavere enn max prisen din), vet mpx.no har tilbud på denne mobilen denne uka ;)

tele2 har tilbud på denne og...

 

men støtter s65 aac? noen som har prøvd? hvordan blir lyden?

Lenke til kommentar
Hvor god er antenna/dekning på tlf.

Hvor god lyd er det i høytaleren når man hører i den.

Hvor godt tar Mic imot lyd når man prater i den.

 

Sist jeg kjøpte tlf var det faktisk for å bruke den til å RINGE med.

 

 

Har vi virklig kommet så langt at vi ikke ringer med telefonene lengre ? og bare "leker" med de.

 

Hehe, du har et godt poeng ;)

 

Vi har ikke pleid å kommentere talekvaliteten i telefoner når den ikke skiller seg ut i negativ retning. Vi har ingenting å utsette på S65 sin talekvalitet ihvertfall.

 

push to talk noe som støttes av en rekke nye telefoner som Nokia 5140 og Siemens egen M65-modell.

hmm m65 har ikke push to talk ;)

Synd at skjermen er dårlig hva tenker folka hos siemens,de kunne like greit brukt skjermen fra sx1.

 

Selvfølgelig ikke, CX70 var det nok vi tenkte på. Korrigert nuh!

 

Til dette kan man bruke batteridekselet, det står til og med i manualen det

 

Indeed. Korrigert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...