Gå til innhold

MSN Web Messenger er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt en nyttig tilleggstjeneste fra Microsoft :roll:

 

Lurer på hvor god sikkerheten er. Sitter du på en annen computer en din egen er det vel stor sannsynlighet for at du må gå inn å sette "Internet Options" til ikke å huske passord og sånt. Det er litt slitsomt å måtte huske å slå av og på igjen etter bruk.

 

Kunne ikke de som lager webleserne laget til en hurtig-knapp for å slå av og på dette slik at verden ble litt enklere å surfe i? :yes:

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

når du skriver inn brukernavn og passord et sted hvor du aldri har skrevet det før så får du jo beskjed om IE eller Opera eller hva det måtte være til å huske passordet. du får valg enten ja eller nei i IE iallefall, Opera får du OK/Cancel tror jeg. hvis du velger NEI da så vil den ikke huske passordet ditt.

Lenke til kommentar
når du skriver inn brukernavn og passord et sted hvor du aldri har skrevet det før så får du jo beskjed om IE eller Opera eller hva det måtte være til å huske passordet. du får valg enten ja eller nei i IE iallefall, Opera får du OK/Cancel tror jeg. hvis du velger NEI da så vil den ikke huske passordet ditt.

Jo du er inne på noe men har ikke forstått poenget mitt helt.

 

Hvis du sitter på egen PC, er dette ingen problem fordi du har kontrollen på dine instillinger. Men når du låner PC det være seg hos venner/bibliotek etc. så får du straks trøbbel.

 

Fordi noen har satt innstillingene sine slik at du ikke har valget hver gang du taster inn noe nytt i inntastingsfeltene med "Yes" og "No" valget. Den eneste måten å omgå problemet på da er å endre innstillingene.

 

Når du endrer innstillingene så overtrer du egentlig en sånn: er det helt ok for den andre parten som bruker maskinen terskel. Kanskje du må be om tillatelse og sånt.

 

Alternativt kan du sette innstillingen tilbake til det som de stod på. Men dette er fryktelig tungvint, og for ikke å si lett å glemme etter en surfe-sesjon. :roll:

 

Jeg mener derfor at for surfere som faller i denne kategorien så finnes det et utpreget behov for forandringer i nettleserne som per i dag tilbys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...