Gå til innhold

Bethesda utvikler Fallout 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WOAH!! Min første reaksjon da jeg hørte dette var: "JAAAAAAAAAAA!!! ENDELIG SKJER DET NOE!!" men så ble jeg litt mer reservert da jeg hørte at Bethesda vil utvikle det "alongside the next chapter in the Elder Scrolls series" og at de har fått rettighetene til konsoll også (PC ONLY!!). Håper inderlig ikke at de kommer til å lage noe 1. person RPG/FPS greie som Morrowind.

Får håpe de leser Fallout bibelen og spiller igjennom Fallout spillene (flere ganger :) ) Er egentlig for tidlig til å si noe som helst, da det ikke ligger noe informasjon om spillet ellers. Bethesda var jo ikke noe håpløst valg av Interplay, jeg skulle ønske de heller hadde solgt det til Troika, men alt er egentlig bedre enn at Interplay har det :p

 

Now, Fingers crossed :thumbup:

 

Noen links:

 

http://www.homelanfed.com/index.php?id=24639

 

http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic...der=asc&start=0

 

 

 

All lykke til Bethesda....måtte Gudene velsigne dette prosjektet

Lenke til kommentar

Skal sette meg ned og lese artiklene når jeg kommer hjem, men er det noen som vet om Bethesda har fått rettighetene til Infinity-motoren også?

Er sikker på at en revamp av den, med litt 3d grafikk osv. hadde gjort seg bra.

 

Forresten: WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

Lenke til kommentar
Fallout 3 ville blitt bedre hvis Troika Games hadde fått Fallout lisensen.

Støtter deg fullt ut der. Dette spillet er allerede dødsdømt for de som liker Fallout som det var i 1 og 2. Grunnen?

GameSpy: Since you now have the rights for the franchise on console, is Fallout 3 also coming to consoles?

Pete Hines: Our intent is to develop and publish the game for a number of platforms.

Konsoller. De blir nødt til å tenke "Oisann! Nei, vi må forenkle denne delen her, for det skal jo på konsoll også!" hele tiden. Det eneste som kanskje kan redde det er om de utvikler en spesialtilpasset -og forenklet versjon til konsoll, og ikke setter PC-versjonen i samme bås som konsollversjonen(e).

Lenke til kommentar
De blir nødt til å tenke "Oisann! Nei, vi må forenkle denne delen her, for det skal jo på konsoll også!" hele tiden. Det eneste som kanskje kan redde det er om de utvikler en spesialtilpasset -og forenklet versjon til konsoll, og ikke setter PC-versjonen i samme bås som konsollversjonen(e).

Der vil jeg tro at du mener slik som det var gjort på Deus Ex: IW og til dels på Halo, dårlig portering _fra_ XBoX til PC, synes det skal gå den andre veinen, lage det til PC for så å portere det til XBoX og evt. andre konsoller.

 

Men dett ble vel egentlig bare en omformulering av ditt inlegg ser jeg :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...