Gå til innhold

Arrestasjoner i Half-Life 2-saken (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får nå håpe dette ikke er et sykt makt spill, men skulle ikke forundre meg, hva gjør man ikke for penger..

HÆ?

Dette har vel ingenting med makt,penger osv. Det er noen folk som har vært så idiotiske å bøffe HL2-kildekoden, og så klart det kuntstykket å skryte av det i full offentlighet. Selvfølgelig blir de jo arrestert da.

Lenke til kommentar

Hvor ble det av den påståtte benchmarken, som Valve lovte i September? Måtte de holde den også tilbake fordi noen tok kildekoden, eh? :ermm: Hva var grunnen til at utgivelsesdatoen ble skjøvet frem? Var ikke den offisielle unskyldningen at store deler av koden måtte skrives om? I så fall; Da har tyvene med vilje modifisert den påståtte half-life 2-betaen slik at den er full av bugs og mangler....

Lenke til kommentar
Får nå håpe dette ikke er et sykt makt spill, men skulle ikke forundre meg, hva gjør man ikke for penger..

HÆ?

Dette har vel ingenting med makt,penger osv. Det er noen folk som har vært så idiotiske å bøffe HL2-kildekoden, og så klart det kuntstykket å skryte av det i full offentlighet. Selvfølgelig blir de jo arrestert da.

Sålangt har vi ikke sett et eneste bevis for at den faktisk har blitt stjålet

eller i det hele tatt eksisterte komplett på det tidspunktet koden ble stjålet.

 

Jeg tror dette er et sykt makt spill for og få mer PR og omtale, muligens støtte og forsikrings penger, det ligger en god del penger i slike ting som dette.

 

De har ikke levert noenting de har lovet, og å ikke levere en benchmark fordi koden er stjålet blir for dumt, særlig når de lovet det.

 

Det er jo bare enda et bevis på at dette er et pengespill mener jeg.

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
Holde kjeft og lage spill?

 

Ja det varer jo lenge hvis de bare lar alle som stjeler kildekoder gå...  :roll:

Nå hadde jo vrøvlet deres om at spillet var helt ferdig, startet en stund før noen fikk tak i kildekoden da. :roll:

Åh, jeg trodde du snakket om at de skulle drite i at folk stjal kildekoden...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...