Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så 173T er en mye bedre skjem en 172X, selv om 172x koster mye mere å er mye nyere..

 

 

rart

At 172x har 2 i seg lurer eg har noko med generasjon eventuelt panel generasjon.

Dermed at det er nyare type panel i 173T enn i 172x.

 

Har ikkje noko fakta som underbygger tanken men vil nok kunne få gravd opp litt seinare.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Litt rart at du ikke setter 12ms og utrolig lite etterslep som pluss sider. Men det er jo opp til deg.

 

Uansett mye bra bilder og, det skal du ha, skjermen er helt nydelig, synd den ikke er av høyere kvalitet, men kanskje en eventuell 173X vil bli bedre:)

Endret av bugbear
Lenke til kommentar
Litt rart at du ikke setter 12ms og utrolig lite etterslep som pluss sider. Men det er jo opp til deg.

Grunnen til at den ikke har fått pluss for 12ms er:

Den kan ikke utnytte 12ms grunna vertikal oppdateringsfrekvens altså er ikkje 12 ms likevel

Andre skjermer med "dårligere" responstid har like lite etterslep.

 

Intet etterslep skulle kanskje ha stått der, men eg hadde forventa at skjermen ikkje skulle ha det(Kanskje litt hardt krav). I tillegg står det tydelig i teksten.

 

Det er ingen dårlig skjerm, men den greier ikkje å nå opp til toppplasseringane, og dermed havner litt nede i den grå massen av ok skjermer.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Pfft. Kjøpte denne skjermen og har hatt denne i 2 dager nå så jeg er jo ingen ekspert men må si at jeg er meget fornøyd.

Og jeg begynner å tenke på hvor gode de skjermene dere bruker som referanse er.

 

Samme prisklasse, paneltype burde vel være et minstekrav. Har aldri sett så sterke og klare farger som nå jeg. (Gikk fra en 2 år gammel Hansol)

:dribble:

 

Begynner så smått å tenke på om jeg kanskje burde ventet 2 dager og lest testen først men jeg klarte ikke holde meg :p

 

Uansett så syns jeg dette var et krafig steg opp for meg så jeg tar meg fint til takke med denne til O-LED teknologien er klar og greit nok priset. (slutten av 2005 maybe?)

 

Zexel

Lenke til kommentar

ZeXeL:

Det er ingen dårlig skjerm så du skal ikkje vere så veldig missfornøyd med skjermen din.

 

Designmessig er det fenomenal, synes den er bedre enn 193P(som eg ikkje veit om det er eg som skal teste eller nokon av dei andre LCD testarane).

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Baklysene blir også litt for tydelige under avslipping av widescreen-filmer.

 

Ble nesten litt skuffet jeg, trodde dette ville være en knallskjerm.

Ermm, for å gjøre det klart. Jeg ble ikke skuffet pga baklysene. Det var bare for å vise en skrivefeil som hadde sneket seg inn. Avslipping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...