Gå til innhold

NOD32 Antivirus System


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt NOD32 i en måned eller noe sånt, og jeg er i stor grad enig i det som blir sagt i testen. :thumbup:

 

EDIT: har et spørsmål, i AMON setup står det "Files, scan on" også kan man velge et par alternativer. bla. Scan on: Open, Execute osv.. men det jeg lurer på er forskjellen mellom Open og Execute? Det er jo omtrent samme greia!

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
ja, det oppdater seg automatisk, og som nevnt i testen er oppdateringene små.

 

for å si det sånn, spiller jeg spill, ser på film eller liknende på pcen så merker jeg ikke at NOD32 oppdateres.. :)

Helt enig. Fantastisk sak dette her for oss som vil bruke resursene på maskina til andre ting enn antivirus. Har kjørt det selv en stund og dette imponerer.

 

 

 

Når det gjelder andre spørsmål har jeg bedt CBK om å regge seg for å svare eventuelle spørsmål jeg ikke kan svare på :)

 

rlz: Må teste litt andre ting en skjermer :p Kommer mer fra min kant på de andre søstersidene også :)

Lenke til kommentar

Du nevner Heuristisk skanning og signaturfiler. Kanskje kunne det være en ide å også nevne Normans patenterte sandbox teknologi som faktisk kjører kode i et simulert komplett operativsystem-miljø med simulerte applikasjoner og porter. Jeg har sett det bli brukt "fra innsiden" (debug ved oppstart av en infisert fil), riktignok demonstrert av Normans folk, men det virker jo helt genialt. ;)

 

edit: nå har jeg ikke hørt så veldig mye om dette i media (bortsett fra noen klipp fra div. utvalgte tester som norman kom med), men jeg ble utvilsomt fascinert. Jeg vet m.a.o ikke om det faktisk er noe som fungerer, men de skrøt noe sinnsykt i alle fall.

Endret av erikindre
Lenke til kommentar

Når du sier at "overgangen til NOD32/Outpost var umiddelbart merkbar", hvilken brannmur og hvilket antivirusprogram ble brukt tidligere? Er jo greit å vite hva jeg kan forvente fra f.eks NAV2003 og ZoneAlarmFree som jeg bruker her. (Jeg merker forskjell på disse fra NAV2004 og ZoneAlarmPro).

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Når du sier at "overgangen til NOD32/Outpost var umiddelbart merkbar", hvilken brannmur og hvilket antivirusprogram ble brukt tidligere? Er jo greit å vite hva jeg kan forvente fra f.eks NAV2003 og ZoneAlarmFree som jeg bruker her. (Jeg merker forskjell på disse fra NAV2004 og ZoneAlarmPro).

brukte McAfee

Lenke til kommentar

Veldig bra test!!

 

Har brukt NOD32 i et halvt år nå, privat og på jobb, og er veldig fornøyd.

Jeg vil si det er det best AV på markedet, anbefales på det sterkeste.

Prisen er også bra, særlig hvis man går sammen og kjøper en 10-pakning,

da koster det 320,- pr PC for 2 år.

 

Av brannvegg vil jeg anbefale Kerio Personal Firewall 2.15 som passer godt

sammen med NOD32, siden den bruker lite ressurser. Smekker liten sak.

 

 

lqpl

Endret av lqpl
Lenke til kommentar

Fikk sannelig lyst å prøve dette selv jeg.

Bruker NIS&NAV nå, kom så hendig i en pakke.

Så da tenkte jeg på

For å få samme funksjonalitet, leveres det en bundle med NOD32 og Outpost Firewall Pro fra Agnitum.

 

Men finner ikke denne bundlen jeg :blush:

Noen som har en direkte link?

 

Liker alt-i-ett pakker, som f.eks. brannmur og antivirus :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...