Gå til innhold

TEST: iiyama ProLite E511S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra test (igjen)! Har allerede silka mye på de 20-21"'erne dere hadde til test, men fant de for dyre. Prisen på denne er derimot sympatisk! *au*, så hardt lommeboka slår...

 

Øivind, har du testa en ImageQuest Q17? Har en slik nå og jeg må si meg fornøyd med kvaliteten i FPS-spill. Lurer på hvordan denne er sammenligna med den dere har testa.

Lenke til kommentar
Bra artikkel. Moro med filmsnutten, slik at vi fikk sett skjermen på "ornt'li"...litt ustabil kameraføring, men men :p

jepp, det er ikke lett med z-4 uten stativ..

 

Men jeg går fotokurs og blir stadig bedre. Neste test skal filmes med videokameraet mitt :)

 

Dama reagerte på ordet slunken. Regner med at dere forsto hva jeg mente:P

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
Øivind, har du testa en ImageQuest Q17? Har en slik nå og jeg må si meg fornøyd med kvaliteten i FPS-spill. Lurer på hvordan denne er sammenligna med den dere har testa.

Q17s er testet under den store lcd testen del 1, den finner du under tester - > skjermer

 

skal man sammenligne spill på disse to skjermene er q17s å foretrekke, så sant vi snakker om fps spill. I strategi er vinnern Iiyama.

 

Jeg skirver også i testen at for deg som spiller mye er 17" tn baserte skjermer å foretrekke ...

Lenke til kommentar

sammenlignet med 213t :

 

Tja.. hva skal jeg si.

 

Ting blir jo større på 213t da siden den er 1,2" større. Dette er jo behagelig i film og når du jobber i office.

 

Iiyamaen er nok sterkere enn 213t i spill, snakker igjen om fps spill.

 

Men 213t har fler fysiske justeringsmuligheter. Akkurat nå sitter jeg på en 213t og jeg er meget fornøyd med denne.

 

Men nå koster 213t en del mer enn iiyamaen også da....

Lenke til kommentar
Q17s er testet under den store lcd testen del 1, den finner du under tester - > skjermer

 

skal man sammenligne spill på disse to skjermene er q17s å foretrekke, så sant vi snakker om fps spill. I strategi er vinnern Iiyama.

 

Jeg skirver også i testen at for deg som spiller mye er 17" tn baserte skjermer å foretrekke ...

Takker for svar! Tror jeg glemte, eller dvs jeg husker ikke helt (er på jobb), en bokstav. Den skjermen jeg har tror jeg er forgjengeren til Q17s. Den var da en billig-skjerm men jeg synes den var god. Lurer derfor på om jeg evt. skal slenge meg på en billig-skjerm igjen... Men har vel fått svar! Takker for mange tester som kan bli dyre for meg :green:

Lenke til kommentar
he he, lykke til med jakten da Mad Wolf. Etter påske kommer en test av modellene til viewsonic og LG. Kanskje disse kan hjelpe deg ytterligere.

en test av nye eizo 19" er også rundt hjørne + noen lcd tv'er tester og en guide....

Egentlig burde jeg ikke lese testene. Etter å ha svidd av et solid beløp på leilighet, bør jeg roe'n...

 

Jeg huska forresten grundig feil når det gjaldt skjermen min jeg spurte deg om; den er av modell L70A, ikke Q70

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...