Gå til innhold

Apple Music har nådd stor milepæl – men Apple synes likevel det går for tregt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordelen å ha Apple music som student, 49krimånd etter 3 månders gratisprøve, en del bedre funksjoner på Iphne, man AM ligner litt mer sånn på internasjonalisering,

 

Gleder mæ til Airdops blir lansert, synes Apple music har good kvalitet..

 

MEN AM har ikke alt som Spotify har, overførte sangene via en app, mangla Mo sanger.. 20%

 

 

Ikke rart at Apple går treigt..

Endret av TheFuture91
Lenke til kommentar

Det jeg likte best med Spotify er ferdiglaga playlister. Mye å velge mellom og mye som jeg virkelig liker. Selv om jeg begynte å bli små-lei av noe av de.

Apple music - recommended playlister er helt råe. Oppdaget enormt mye nytt musikk. Veldig kult med "rock hits from 1987" o.l. Ble apple music på meg til slutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fordelen å ha Apple music som student, 49krimånd etter 3 månders gratisprøve, en del bedre funksjoner på Iphne, man AM ligner litt mer sånn på internasjonalisering,

Trur Spotify har å 49kr i mnd for studenter :)

 

 

 

"Offer available only to students at US Title IV accredited institutions in the United States."

 

Nedtur.. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Har Apple sparket Spotify fra iOS enda?

For at?

 

 

Har ikke Apple policy om at de ikke tillater apper som konkurrerer med egne løsninger?

Går ut fra du troller.

 

 

Best argument ever!

 

Apple fjernet Google Maps når de lanserte egen kartløsning, i etterkant kom den tilbake.

Apple tillater ikke nettlesere i AppStore som ikke er basert på deres nettlesermotor.

Spotify fikk plutselig ikke godkjent oppdateringer til Spotify når Apple Music ble lansert.

 

Riktignok bare de store konkurrentene som treffes av dette, så da er det vel bare trolling fra min side...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Har Apple sparket Spotify fra iOS enda?

 

For at?

 

Har ikke Apple policy om at de ikke tillater apper som konkurrerer med egne løsninger?

Går ut fra du troller.

 

Best argument ever!

 

Apple fjernet Google Maps når de lanserte egen kartløsning, i etterkant kom den tilbake.

Apple tillater ikke nettlesere i AppStore som ikke er basert på deres nettlesermotor.

Spotify fikk plutselig ikke godkjent oppdateringer til Spotify når Apple Music ble lansert.

 

Riktignok bare de store konkurrentene som treffes av dette, så da er det vel bare trolling fra min side...

Jeg har Spotify, alle tjenester fra Google, flere fra Microsoft for å nevne de største som "er truffet av dette".

 

Så nei, de HAR definitivt ikke den policyen.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Har Apple sparket Spotify fra iOS enda?

For at?
 

Har ikke Apple policy om at de ikke tillater apper som konkurrerer med egne løsninger?

Går ut fra du troller.

 

Best argument ever!

 

Apple fjernet Google Maps når de lanserte egen kartløsning, i etterkant kom den tilbake.

Apple tillater ikke nettlesere i AppStore som ikke er basert på deres nettlesermotor.

Spotify fikk plutselig ikke godkjent oppdateringer til Spotify når Apple Music ble lansert.

 

Riktignok bare de store konkurrentene som treffes av dette, så da er det vel bare trolling fra min side...

Jeg har Spotify, alle tjenester fra Google, flere fra Microsoft for å nevne de største som "er truffet av dette".

 

Så nei, de HAR definitivt ikke den policyen.

 

 

Antar også du har en nettleser som ikke er basert på Apple sin WebKit løsning også da...?

Lenke til kommentar

Det er et uferdig produkt når du ikke kan finne de samme album i strømmetjenesten som Apple selger i Itunes.

Og det har ingenting med rettigheter å gjøre for de samme albummene kan strømmes på alle de andre tjenestene.

 

Apple music var en skuffelse. De har langt igjen før de nærmer seg Spotify på tilbuds siden.

Lenke til kommentar

Det er et uferdig produkt når du ikke kan finne de samme album i strømmetjenesten som Apple selger i Itunes.

Og det har ingenting med rettigheter å gjøre for de samme albummene kan strømmes på alle de andre tjenestene.

 

Selvfølgelig har det med rettigheter å gjøre. Tror du Apple kan velge fritt hvilken musikk de kan tilby? Mange plateselskap er veldig selektiv med hvem de vil gi rettigheter for streaming av innholdet. Det har både med økonomi og strategiske markedsandeler å gjøre. Men rettighetene er det de bruker til å styre med.

Lenke til kommentar

Uheldigvis. Både Apple og Tidal jobber hardt for å få til eksklusive utgivelser... For min del fører det bare til at jeg får lyst til å gå tilbake til god gammeldags fildeling/torrenting. Går ikke en dag uten at jeg forsøker å søke opp noe som ikke er tilgjengelig.

 

Eksklusivitet er en uting så det forstår jeg godt. At Apple og Tidal jager etter det bør ikke forundre noen, men forhåpentligvis får det en del til å hoppe av til fordel for tjenester som ikke spiller skittent.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...